Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Startet med litt verking i korsryggen i ettermiddag, som har utviklet seg til å å bli ganske ille utover kvelden.. Da jeg la meg for noen timer siden hadde jeg skikkelig vondt nederst i magen også.. Kjennes ut akkurat som menssmerter, bare litt verre. Ikke noe kynnere, og smertene er konstante, ikke takvise..

er dette vanlig? og kan man ta smertestillende? evt hva?

Er LEI! Sliter nok som det er med nattesøvnen..hvis jeg ennå skal bli plaget med det her allerede nå..phu..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde ringt føden jeg, for en sjekk. det er sikkert bare modningsrier eller litt kraftigere kynnere, men man vet jo aldri..:)

Skrevet

Sovnet til slutt i 5-tiden.. føler meg bare litt sliten i ryggen i dag. Så helt sikkert ikke noe farlig;)

Blir jo bare litt bekymret når det dukker opp nye "vondter".

Skrevet

Jeg var på føden av helt samme grunn i går :) Konstante menssmerter som ikke ville gi seg, og var utrolig vondt.

Da jeg kom på sykehuset og forklarte så sjekket de alt med babyen og han hadde det helt strålende :) Smertene mine kom av at livmorbåndene strakk seg, og at babyen presset hodet ned i bekkenet. er 35 uker på vei.

Men, såklart så kan det være andre årsaker til at du har vondt! slik skal jo tas alvorlig. Selv om det har gått bra med andre, så er det ikke sikkert at alt er 100% med deg. Men ville bare gi deg en oppmuntrer :) Mest sannsynlig er alt helt som det skal, men jeg ville ringt føden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...