Gjest Skrevet 29. juli 2010 #1 Skrevet 29. juli 2010 Har en baby på 4 mnd. som jeg ikke ammer lengre, får bare flaske. På Lørdag er det fest hos ei veninne av meg som nettopp er flytta og jeg er invitert. Sambo mener jeg burde dra og ha det gøy, men jeg vet ikke om jeg føler det er ok å drikke alkohol..føler kanskje de andre synes det er rart siden jeg har en så liten baby hjemme(sambo skal være barnevakt!) Hva synes dere?:S Har hatt kolikk i 3 mnd nå døgnet rundt så jeg kunne godt tenkt meg å dratt å _slappet_ litt av, snakke med andre folk:)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 29. juli 2010 #2 Skrevet 29. juli 2010 Kjære deg, reis å kos deg:) ikke noe å ha dårlig samvittighet for!
Gjest Skrevet 29. juli 2010 #3 Skrevet 29. juli 2010 sikker?jeg tenker bare så mye..om det er uansvarlig:S snakker ikke om å bli full da, drikke med måte:)
Nikki 75 Skrevet 29. juli 2010 #4 Skrevet 29. juli 2010 Ummm.... Jeg var på fest første gang da mini var 1 måned gammel, jeg. Ingen som syns det var rart, de sa det i alle fall ikke til meg. Så lenge samboeren er hjemme, og han er ved sine fulle fem, så kan vel du bare gå ut og kose deg? P.S: sambo er ikke barnevakt, han er hjemme med barnet sitt.
Annci<3 Skrevet 29. juli 2010 #5 Skrevet 29. juli 2010 Jeg gikk ut og drakk leeeenge før mini var 4 mnd. Forstår ikke problemet jeg.. Det er bare godt å komme seg litt ut. Det har du nok bare bra av :-)
Snuppa! Skrevet 29. juli 2010 #6 Skrevet 29. juli 2010 Jeg skal og ut i helga, babyen min er 4,5 mnd. Koooose meg skal jeg, skal pynte meg, koble ut og ha det GØY! Så skal barna mine få hjem en strålende fornøyd mamma som har fått seg voksentid:) Vi trenger det, dra med god samvittighet!
Ccathrine Skrevet 29. juli 2010 #7 Skrevet 29. juli 2010 Jeg og sambo satte igjen sønnen vår på 9uker hos svigerfar og dro i bryllup. Riktig nok stakk jeg hjem i mellom kirken og middagen og ammet, også kom vi hjem igjen i halv 4 tiden på natten. Bare kjekt å være litt ute blant folk uten minin.
*Mummimamma og LilleGull* Skrevet 30. juli 2010 #8 Skrevet 30. juli 2010 Sambo og jeg var ute første gang når snuppa var 2,5mnd, var litt rart, men også litt deilig;) Nå er hun snart fem mnd og har sovet hos besteforeldrene sine fem-seks ganger allerede:) Synes det er godt å ha litt "fri", samtidig som det er godt for hun å sove andre plasser, dessuten eeeelsker hun bestefaren sin;)
NostraStoria Skrevet 30. juli 2010 #9 Skrevet 30. juli 2010 Dra ut og kos deg! Jeg har baby på 6 mnd og har vært ute flere ganger allerede. Samboeren min har sittet hjemme da. Og husk, han sitter ikke barnevakt, ikke når det er hans barn! Alle trenger litt avkopling av og til, til og med fra de små Ikke tro at du er en dårlig mor av den grunn!
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 30. juli 2010 #10 Skrevet 30. juli 2010 Ja jeg er sikker:-) Mini var 6 uker han første gang jeg var på "fest" Kos deg, og ikke ha dårlig samvittighet for det! De som dømmer deg for det, vet ikke hvor godt det er for mor å komme seg litt ut en gang i blandt:-) INGENTING galt med det:) God helg:)
Sistah*G07*J09* Skrevet 30. juli 2010 #11 Skrevet 30. juli 2010 DRA på fest og kos deg Jeg var på fest da førstemann var 6uker gammel, hadde IKKE noe dårlig samvittighet for det. Viktig å ta vare på seg selv også oppi alt dette babystyret!
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 30. juli 2010 #12 Skrevet 30. juli 2010 Dra på fest og koos deg! Jeg har en liten gutt som jeg aldri helt vet når våkner og skal ha pupp. Måtte til og med dra hjem fra kino før filmen var slutt en gang. Ikke spesielt kjekt. Nyt at du kan dra ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå