Mamma`n til <3<3<3 Skrevet 29. juli 2010 #1 Skrevet 29. juli 2010 Legen i dag forespeilet enten å ta vannet pga åpning eller sette meg på kur om ingen ting skjer... Men nå lurer jeg, hva er å foretrekke? Kur har jeg fått såååå mange skrekkhistorier om..... men har ikke snakket med noen som har fått tatt vannet ?)
mammaen til 2+1 Skrevet 29. juli 2010 #2 Skrevet 29. juli 2010 Jeg blir "tatt vannet" på denne gangen hvis jeg ønsker. Ble igangsatt med drypp sist og ønsker egentlig ikke det. Men slik jeg har forstått det utfa JM som foreslo dette.. starter bare fødselen naturlig etter vannavgang... Men nå vet jeg ikke om det gjelder mest for 2dra gangs.. for 1ste gang da vannet gikk fikk jeg jo ikke rier og måtte settes i gang.. Men JM har sagt at det er ytterst sjeldent at 2dre gangs ikke får rier etter at vannet er gått.. tror det å "ta vennet" egentlig blir det samme som om vannet går.. dersom du e moden da... Det er vertfall den mest naturlige måten å bli satt i gang på..
Voyeur Skrevet 29. juli 2010 #3 Skrevet 29. juli 2010 De tok vannet på mamma vet jeg, da hun fødte nr 2, fordi fødselen stoppet helt opp. Da gikk det plutselig veeeeeeeldig fort... Det kjipe med å ta vannet må jo være hvis ingenting skjer, så må du likevel settes igang på tredje dagen. Får håpe fødselen starter av seg selv, før du trenger å velge;)
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 30. juli 2010 #4 Skrevet 30. juli 2010 tok vannet sist..var ikke noe vondt eller ubehagelig.... eneste er at riene kommer veldig raskt etterpå og ting går litt raskt
Jada-har fire små Skrevet 30. juli 2010 #5 Skrevet 30. juli 2010 hos meg stoppet plutselig riene opp. De tok til slutt vannet på meg og da gikk ting veldig fort. Babyen var ute på 2 timer, noe jeg syntes var helt greit=) Hadde en veldig fin fødsel.
zombie2be Skrevet 30. juli 2010 #6 Skrevet 30. juli 2010 er du på overtid? tror det er veldig individuelt, men siden du har åpning så vil jeg tro du responderer på begge deler.. venninna mi fikk kur, begynte torsadan morgen og fikk 3 piller i skjeden m noen timers mellomrom. prinsen var ute 20.30 på kvelden, kjapt og greit.. jeg fikk også kur, men var helt umoden 3uker før pga svangerskapsforgiftning så måtte gutten ut.. responderte på kur etter 3dager, men det endte med ks..
Mamma`n til <3<3<3 Skrevet 30. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 30. juli 2010 Er pga svangerskapsforgiftning og meget høyt trykk.... Nettopp kommet hjem fra nok en stripping og nesten igangsettelse men føden var full og de ville helst vente.....Skal på ny kontroll i morra tidlig, håper på igangsetting da. Er ikke på overtid nei, 39+5 i morra....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå