Gå til innhold

Hvordan lagrer dere tøyet barnet vokser ifra?

Anbefalte innlegg

Gjest JuniGull2010
Skrevet

Jeg merker at det lukter klesskap av de klærna jeg ikke har brukt siden før jeg ble gravid. Det er jo bare snakk om 9 mnd! Men hvordan lagrer man klær best? Jeg ønsker å ta vare på det meste sånn i fall det blir samme kjønn neste gang...

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira06
Skrevet

Jeg vasker og merker alt, før jeg legger dem i poser. Har kjøpt poser på Biltema, som du kan lukke og bruke støvsugeren på for å trekke ut all luften. Vet ikke helt hva de heter. Billige og veldig enkelt, i tillegg tar de liten plass. Men nå har broren min også fått en datter som er 7 mnd yngre enn min, så da får klærne luftet seg litt:)

Tenker det er greit å ta vare på dem, både for at andre jeg kjenner kan få låne og for at det er fint i tilfelle man får flere barn. Når jeg fikk barn nå, så fant mamma frem endel av mitt baby-tøy som jeg hadde brukt for 30 år siden. Var utrolig morsomt å gå igjennom det:)

Skrevet

kjøpte inn sånna store gjennomsiktige plastesker med lokk på europris, for å oppbevare alt tøye vi arvet, Lukta fortsatt vaskemiddel av enkelte plagg i dag når jeg pakket det frem, etter ca 8 mnd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...