Gjest JuniGull2010 Skrevet 29. juli 2010 #1 Skrevet 29. juli 2010 Jeg merker at det lukter klesskap av de klærna jeg ikke har brukt siden før jeg ble gravid. Det er jo bare snakk om 9 mnd! Men hvordan lagrer man klær best? Jeg ønsker å ta vare på det meste sånn i fall det blir samme kjønn neste gang...
Gjest Kira06 Skrevet 29. juli 2010 #2 Skrevet 29. juli 2010 Jeg vasker og merker alt, før jeg legger dem i poser. Har kjøpt poser på Biltema, som du kan lukke og bruke støvsugeren på for å trekke ut all luften. Vet ikke helt hva de heter. Billige og veldig enkelt, i tillegg tar de liten plass. Men nå har broren min også fått en datter som er 7 mnd yngre enn min, så da får klærne luftet seg litt:) Tenker det er greit å ta vare på dem, både for at andre jeg kjenner kan få låne og for at det er fint i tilfelle man får flere barn. Når jeg fikk barn nå, så fant mamma frem endel av mitt baby-tøy som jeg hadde brukt for 30 år siden. Var utrolig morsomt å gå igjennom det:)
christina88 Skrevet 29. juli 2010 #3 Skrevet 29. juli 2010 kjøpte inn sånna store gjennomsiktige plastesker med lokk på europris, for å oppbevare alt tøye vi arvet, Lukta fortsatt vaskemiddel av enkelte plagg i dag når jeg pakket det frem, etter ca 8 mnd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå