Gå til innhold

Mange fra Kristiansand som har termin September?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nyinnflyttet til byen og venter en gutt med termin 30.sept. Lurer på om det er fler som kanskje havner i en slags barselgruppe på helsestasjonen. Hører til Sentrum-Lund. Har også lyst til å gå på babysvømming, så kanskje får man noen venner der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg venter også en gutt den 30 september og er fra Kristiansand. Hvor i Kristiansand bor du?

Jeg hører til i vågsbygd.

Skrevet

Hei, Jeg bor på Fagerholt. Så et lite stykke unna.

Gjest veslavår
Skrevet

jeg bor ogàa i vaagsbygd, har termin 9 oktober :) hvor gamle er dere? :)

Skrevet

Vis du skal på baby svømming vil jeg annbefale å bestille nå, i og med at det er lang vente liste.. vis du ikke allerede har gjort det:)

Skrevet

veslavår : jeg for min del er 26 år.. kanskje vi sees på helsestasjonen noen gang,hihi:) tror jeg må bruke den i møvik.

Gjest veslavår
Skrevet

ok. jeg er selv 22. vi venter vaar forste!! :) holder naa til sentrum lund helsestasjon, men bli bytt til vaagsbygd naar ho kommer :)

Skrevet

Jeg venter en gutt 20 oktober. Vil gjerne møte flere som skal få barn. Har studert her, men alle mine stuidevenninner! forsvinner ut av byen.

Vi skal flytte til hellemyr ganske snart!

Skrevet

Vågsbygs-damer: Jeg er nokså sikker på at Møvig og Vågsbygd helsestasjon holder på å slå seg sammen :) Jeg var på Møvig med føstemann, men regner med at det blir Vågsbygd med andremann :)

Er forresten 25, og har termin 22.sept... :)

Skrevet

er 25 år og venter en guttebaby 14. sept =) bor i greipstad ;)

Skrevet

Hei! Jeg venter førstemann 26. oktober. Noen som er klare for BIM treff på Egon til høsten? Bor forresten på Hånes og er 25 år. Koselig å bli kjent med flere gravide :)

Skrevet

jeg er 26 år og venter nr2. Går hjemme med veslejenta nå, og tida går fryktelig fort frem mot oktober! Vil gjerne være med på treff i løpet av høsten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...