Gå til innhold

Sitter her med føttene i de Baby-foot posene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så spent på resultatet om noen uker :)

Noen med erfaring?

Skrevet

Så på de i dag og tenkte jeg skulle kjøpe de men dama bak kassa sa jeg helt sikkert ikke kunne bruke dem når jeg ammer.

Hmmmmm, noen som vet?

Skrevet

Ikke finn på å bruke om du ammer, hos meg begynte puppene å flasse!!!

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at det middelet inneholder salisylsyre. Det går over i blodet, og derfor skal man unngå det under svangerskap og amming. Under svangerskap kan det bl.a. føre til fosterskader.

I Norge er det lite fokus at enkelte aktive virkestoffer bør unngås når man er gravid eller ammer, så det var imponerende at kassadama visste dette.

Hilsen Eksperten. ;-)

Skrevet

de funker som en kule

nøyaktig 2 uker siden jeg sov med mine

Flasser litt enda, men nesten all hard hud etc er borte

litt ekkelt da jeg flassa rundt tærene, og det så ut som om jeg hadde skabb etc en periode =P

Annbefaler det på det sterkeste...

Skrevet

Hva er Baby-foot poser for noe?? Har ikke hørt om det, noe til føttene, men mer skjønner jeg ikke...

Skrevet

Uæh! :o

Kan vi ikke bruke det hvis vi ammer? Hva skal jeg gjøre nå, da? Sitter her med flassende føtter en uke etter at jeg brukte dem og ammer fortsatt mye min sønn på 7 måneder! Er det farlig, altså? Må jeg slutte å amme???

Skrevet

Du skal ikke bruke dem over natta, din nepe! 2 timer skal du sitte med posene på...

Skrevet

om du leser på pakken står det "2timer, evt natten over"

Var også det dama på vita sa da jeg kjøpte de

Så det Så

Skrevet

Det kan være direkte skadelig for huden å ha det på over lengre tid, så hvis damen anbefaler det, vet hun ikke hva hun snakker om!

Skrevet

jeg lever i beste velgående..

Skrevet

Nei, gjort er gjort. Bare ikke bruk dem mer mens du fremdeles ammer, så går det nok bra!

Hilsen Eksperten.

Skrevet

Jeg synes den posene sugde!

Flasset en del, men masse hard hud igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...