Gå til innhold

Det gikk dessverre ikke denne gangen heller :( :( :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere er helt fantastiske alle sammen, tusen, tusen takk for mange gratulasjoner og lykkønskninger og nå sitter jeg her og strigråter.... for vet dere hva?? Jeg mistet den lille spiren i går :(

Det sa ett "knepp" og så kom alt blodet, koagler og det som var... Blør nesten ingenting nå, virket som om alt kom ut i går!!

Vi er så lei oss, både mannen og jeg - men vi har bestemt oss for å prøve igjen, han sier det er opp til meg hva jeg ønsker å utsette meg for siden det er jeg som kjenner det på kroppen!

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen;

Jeg har fortsatt ett håp, ett håp om å ikke gi opp, uansett hvor svart alt virker. Håp er å le selv om man helst bare vil gråte. Håp er å tro på en lysere hverdag, selv når alt er bare tungt. Håp er å vite at det er lysere der framme, bare man fortsetter litt til, for det har jeg tenkt - å ikke gi opp!!! En dag sitter jeg forhåpentligvis med en nydelig liten baby i armene mine og lillesnuppis har fått en liten bror eller søster!!

Jeg kommer sterkere tilbake om noen dager, nå trenger mannen min og jeg litt tid for oss selv...

Uansett, tusen, tusen takk for alle gratulasjoner og lykkønskninger, jeg tar de med meg i mitt hjerte og må bare prøve å tenke at det var en grunn for at det ikke gikk denne gangen heller, men èn dag.... da håper jeg :)

Stoooooor varm tårevåt klem fra en som er sønderknust akkurat nå, men reiser seg igjen om en liten stund...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg og dere,,

Ord blir fattige, finner ikke riktig ord til dere her,,

Ta vare på hverandre, det er det viktigste nå om dagen :))

Skrevet

Så utrolig leit! Føler virkelig med dere..

Jeg er ny her inne, etter en pause på et par år. Kjenner derfor ikke hele historien din, men jeg regner med at du får utredning siden du har hatt såpass mange aborter? Mtp årsak og evt behandling som kan gis for at spiren skal sitte? har fått med meg at du har forsøkt Pergo, men det blir jo noe annet..

Håper dere lykkes snart! Stor klem!

Skrevet

Hvor utrolig trist :-(

Har fulgt med på deg de siste mnd, og var sååå glad på deres vegne!

Du er en tøff dame, og en dag sitter du der med en liten baby i armene dine <3

*Tårevåt* klem til deg, tenker på deg!

Skrevet

Ååh, so utruleg trist å høyre!! :( Skikkeleg lei meg på dine vegne her :( Trur nok du reiser deg opp igjen om ei lita stund ja, sjølv om tida framover kjemt il å bli tung. Du må ha so masse lykke til framover, kryssa fingrane for deg.

*trøsteklem*

Skrevet

Uff, dette var kjempe trist!

Du er sterk du!!

Lykke til vennen.. Det blir din tur igjen! Det mååå det jo bare bli...

Stooor klem.... Tenker på deg

Skrevet

Nei gud så trist :(((

Dette var trist og vond lesning, føler virkelig med dere, så utrolig urettferdig!

Du er utrolig tøff som ikke gir opp i allefall og håper det blir klaff igjen om ikke altfor lenge!

Dere får ta vare på hverandre i tiden som kommer og bygg opp kreftene igjen

Skrevet

Nei kjære kjære deg, nå blir ord fattige.......

Men jeg er med deg i tankene og håper du blir klar for ny prøving om ikke så lenge. Da synes jeg du skal prøve å få Prednisolon og Progesteron støtte, har troen på det jeg......

Tenker masse masse på deg og sender mange varme trøsteklemmer:)

Skrevet

Neeeii, så utrolig trist, og jævlig, hvis jeg får lov å bruke banneord herinne.. Føler virkelig med dere, og jeg håper du får oppfølging. Dette er urettferdig. Samle krefter og ta ordene du skriver inn i hjertet ditt. Dette vil gå fint, en dag får du babyen din. Lykke til videre.

Skrevet

off kjente jeg ble skikkelig dårlig nå... har ikke vært her inne lenge, men hadde en sa for noen uker siden, og kan bare tenke meg hvor vondt det må være å oppleve det så mange ganger.....

tenker på dere, og håper virkelig at det vil klaffe for dere snart igjen, og at den sitter!!!!

Skrevet

Som så mange før meg har skrevet er ord så fattige i en slik situasjon. Forstår godt dere trenger tid og svelge dette. Beundrer ditt mot og din styrke til å se fremover. Tenker på dere og ønsker dere all lykke neste gang...

Skrevet

Nei, nei, nei!! :( Saa utrolig trist aa hoere Meg og Lille Snuppis. Som flere over her sier, du har et mot og en styrke som er beundringsverdig. Og jeg er sikker paa at dette faar en lykkelig ending til slutt og at dere faar en liten bebis. Ta vare paa dere selv, og masse masse lykke til fremover...

stor klem fra

Skrevet

Føler med deg nå, håper av hele mitt hjerte at det snart skal klaffe 100% for dere. I mellomtiden må jeg si at jeg beundrer din styrke og evne til å se framover. Du er en inspirasjon for alle oss andre!

Skrevet

NEI! Så utrolig urettferdig!!! Kjempetrist å lese... Du er sterk som klarer å se fremover allerede. Ønsker dere alt godt videre.

Skrevet

Å nei! ord blir fattige nå. Så utrolig trist Meg og lille snuppis!

Jeg hadde håpet at det skulle være din tur nå. Din tur kommer!

Ta tiden til hjelp nå, og ta godt vare på hverandre.

god klem til deg

Skrevet

Å nei!!!

Kjære deg dette var grusomt triste nyheter en fredagsmorgen!!!

Nå må dere ta godt vare på hverandre, og håp er det ALLTID!!! Selvom tunnelen virker mørk...

Regntung og tårevåt klem!!!

Skrevet

Kjære kjære kjære meg og snuppis! Dette var veldig leit å høre, utrolig vondt at du skulle oppleve dette igjen. Sender deg mange tanker og varme klemmer.

Skrevet

Heisan vennen! Har sendt deg pm. Tenker såååå på deg og mannen din no. Du må bruke oss for hva det er verdt. Etter du har bearbeidet det her og tatt deg noen dager bimpause. Har hatt flere lengre pauser selv jeg. Vi glemmer deg ikke vet du.

Stor og varm klem til deg!

Skrevet

NEEEEI!!!!!! Kjære, kjære, kjære deg.... Nå ble jeg lei meg!

Ord er fattige, bare vit at jeg sender mange gode tanker til deg i denne vanskelige tiden.

STOR klem

Skrevet

Å nei og nei og nei. Sååå trist :( Føler så med deg! Sender deg verdens varmeste og største klem og håper den hjelper bitte litt :)

Jeg er veldig glad for å lese at du ikke gir opp og ønsker dere all lykke som måtte komme :) Håper dere tar dere en ordentlig pause hvor dere pleier hverandre alle tre, puster ut og setter i gang når dere er klar for det.

Masse, masse lykke til!!!

Kleeeem fra meg :)

Skrevet

Dette var så utrule trist...:(:( tenker masse på dere....!

Men det er godt å høyre at du ikkje gir opp=) ein dag vokser spiren å blir stor=)TEnk positivt når du har fått summa deg noken dager vennen=)

Stor varm klem til deg=)

Gjest ~¤Pcos dama vil ha spire¤~
Skrevet

Huff:(

Men da KAN du iallefall bli gravid!:) Da er det bare å prøve igjen. Spiren sitter nok snart. Jeg føler det på meg:))

Stor klem til dere begge i denne triste tiden.

Skrevet

Trist å høre :(

Skrevet

Såååå urettferdig livet skal være...

Dette her var utrolig trist nyhet. Skulle ikke skje DEG.

Har ikke mer å si enn at vi alle her støtter deg i denne tiden. Ord er fattige som flere skriver.

Tenker masse på deg.

STORE, varme klemmer fra

Skrevet

Hein min kjære kjeære venn.

Leste innlegget ditt igår og jeg ble så lei meg på deres vegner når jeg leste at det ikke har gått denne gangen heller.Livet kan være jævlig urettferdig noen ganger. Hadde virkelig håpet at det skulle være deres tur denne gangen.

Jeg sender deg en haug av gode klemmer og jeg tenker virkelig mye på deg om dagen.

Mange store varme klemmer fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...