Gå til innhold

Hvor finner man den perfekte slikkepotten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, har klart å ROTET BORT slikkepotten vår!

Mistenker at den ligger en altfor lur plass i babyhøyde, eller at den kjørte avsted med bossbilen...

Den var helt fantastisk - ikke for hard, og ikke for bløt.

Slikket skåler og alt helt rent, og var god å holde i.

Nå har mannen vært på desperat jakt rundt i hele byen, og kom hjem med en plastikklump av en slikkepott!

Hvor kjøper man en perfekt? En slik jeg hadde?!

(Usj, trodde aldri jeg skulle føle slikt for en slikkepott, men den var så god!!)

Skrevet

I lesbemiljøet, vil jeg tro. (er ikke hun søsteren til Askepott?!)

Skrevet

Aahhhah! Morrosamt!

Skrevet

De beste slikkepottene får du på Rimi. De har svart skaft og farget "blad" og er helt klart min favoritt!

Skrevet

Har flere, men favoritten min er tupperware sin.

Skrevet

ser at tupperware allerede er anbefalt lengre opp. Signerer den, jeg kommer aldri til å kjøpe andre igjen!

Skrevet

Hehehe, morsomt svar det da:):)

Skrevet

Usj, den var jo stygg!

Får finne nærmeste Rimi og teste den slikkepotten før jeg bestiller Tupperware sin, siden den var så stygg:P

Skrevet

Den dritstøgg ja, helt enig i det, men siden den ligger i en skuff, og er kun fremme ved baking (altså langtfra daglig), så får det passere ;) Sikkert god den fra rimi også :)

Skrevet

Den beste jeg har er kjøpt på Nille. Gjennomsiktig skaft som er godt å holde i og farget(turkis, rødt el grønt) blad, som skraper helt rent.

Skrevet

Jeg har den ikke i en skuff, og er overbevist om at alle glor om jeg hadde hatt den på disken:P Hjelper vel egentlig at den er Tupperware, men likevel:P

Skrevet

Signerer nille! Utrolig god. Ellers har jeg en stor fra biltema. Nille sine er super, men av og til trenger jeg en større og da blir det biltema sin. Har tupperware sin, men synes ikke den er så fantastisk. Mye annet fra tupper som er bedre :)

Skrevet

Den sorte og oransje fra Fiskars. Best!

Skrevet

Den fra nille er i silicon og kan vaskes i oppvaskmaskin, brukes i stekepanne osv. De selger de til mangedobbel pris mange andre steder. De har gjennomsiktig håndtak og du kan velge farge på selve slikkepotten (rød, blå, lime, sort og kan fåes i hvitt noen steder).Prisen på nille er billig og den er kjempe god. Mange som er innom og kjøper flere etter de har kjøpt en.

nilleansatt

Skrevet

Tupperware sin holder i åresvis, den blir ikke hard og sprekker ikke. Den kan brukes i varme kjeler uten å ødelegges. Jeg bruker min til mye mer enn baking:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...