Gå til innhold

Noen fra Østfold her?

♥ Lille Gull  ♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det blir Fredrikstad her også ja.

Skal på Ultralyd 3.sept. Men regner med at termin datoen stemmer ganske greitt, siden jeg har vært på tidlig UL på Volvat alt. Måtte dit for å få termin, siden jeg har hatt "mensen" typ hver 14 dag, og helt til nå nylig.

Har ei som snart blir 17, en gutt som snart blir 14, og jente som snart blir 7. Så dette blir nr 4. Ikke planlagt i det hele tatt, men velkommen fordi.

• 1 måned senere...

Jeg er ganske tidlig i graviditeten, og krysser bare fingre for at det går bra. Usikker på om jeg er 5 eller 9 uker, skal til legen til uka og prøve å finne det ut (hatt en rar mens, vet ikke om det var mens...). Jeg bor i Sarpsborg, er 39 år i oktober, termin i mars/april 2011 :) Mitt tredje barn :) Send gjerne PM til meg, enklere å bli kjent utenfor forumet :) Hadde vært moro om en hadde møtt noen som en finner kjemi med og hatt kontakt med fremover!

Annonse

Ny start :-)

Legen min anbefalte at jeg ringte Volvat, for da fikk jeg time raskt. Det gjorde jeg, og fikk time dagen etterpå :-) Aberet med Volvat og ul er at du må betale alt selv, men jeg syns det var verdt det, så fikk jeg vite såpass fort. Betalte et sted mellom 800 og 900 kr, vist jeg ikke husker feil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...