*Nøtta* Skrevet 29. juli 2010 #1 Skrevet 29. juli 2010 Tenke seg til- 3dje og siste trimester har begynt for meg og avlegger'n! Jeg håper de neste ukene går like raskt og bra som de foregående.. Og nå..nå begynner shoppingen! Hurra!! Var på Ikea i helgen og fikk handlet mye til barnerommet...jeg har "tema" ; skog,på rommet og gleder emg til å begynne å styre der inne. Fluesopper ,tusser og småtroll. Er det flere som akkurat har kommet over i dette trimesteret? jeg føler de fleste her inne er fødeklare allerede jeg.. hihi! Selv er jeg 28+5.
2 boys & now pink Skrevet 29. juli 2010 #2 Skrevet 29. juli 2010 Velkommen inn hit.. Jeg har 10 uker igjen, og føler det som en liten evighet. Så jeg er langt fra fødeklar jeg.
Lykkemin Skrevet 29. juli 2010 #3 Skrevet 29. juli 2010 jeg kom inn hit i går ))) deilig å endelig være her.. vi har kjøpt inn det meste nå mens vi har hatt ferie så nå ligger alt klart til å pakkes ut og settes opp.. gleder meg såååå mye men må vente til noe familiebesøk har vært her i august før jeg kaster ut gjestesenga.. hehe
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 29. juli 2010 #4 Skrevet 29. juli 2010 Velkommen inn hit, Nøtta=) Jeg er bare 32 uker på vei, så har fortsatt noen gode uker igjen før termin i slutten av september! Synes d er herlig å være gravid for tiden, så har ingen hast foreløpig:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå