Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 29. juli 2010 #1 Skrevet 29. juli 2010 Må man bestille en sånn "hentelappe" på nettet før man får en babybox på apotek 1 eller kan man gå rett på apoteket? På babybox.no er det jo en hel haug med ting man sier ja til når man bestiller en sånn, vet ikke om jeg er interessert i å bli bombardert med reklame...det virker jo som det er det man blir? Erfaringer?
*Nøtta* Skrevet 29. juli 2010 #2 Skrevet 29. juli 2010 Jeg gikk rett på Apoteket og fikk uten hentelapp. Nå bor vi på et lite sted,jeg vet ikke om det har noe å si,men jeg fikk beskjed om at jeg kunne registrere meg i etterkant.
MizzaM Skrevet 29. juli 2010 #3 Skrevet 29. juli 2010 Skrev ut en kvittering og hentet boksen... Har ikke blirr bombardert i ettertid;))! bare koselig:)!
Thessa78 Skrevet 29. juli 2010 #4 Skrevet 29. juli 2010 Hei, Ja du må skrive ut en lapp fra nettet som du tar med til apoteket. Og da får du babyboxen din. Reklamen får du på mailen din, men tror du kan droppe å krysse av om du ønsker info på mailen. Når det gjelder bleiebøtta som du får fra barnas hus så må du også skrive ut en bekreftelse som du tar med.
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 29. juli 2010 #6 Skrevet 29. juli 2010 NEI du trenger ikke ha en sånn lapp først, bare å gå rett på apoteket. har ikke blitt bombadert med noen ting jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå