Gjest Kira06 Skrevet 29. juli 2010 #1 Skrevet 29. juli 2010 Har en datter som skal begynne i barnehagen om 2 uker. Har fulgt med litt her ang utstyr til barnehage, og ser at mange anbefaler Stonz. Tenkte derfor at jeg skulle forsøke å kjøpe et par av dette til datteren min, da hun kun er 11 mnd og ikke kan gå enda. Men har ikke klart å finne det noe sted (bortsett fra nettsiden til Stonz, og det er dumt å kjøpe slike ting over nettet når jeg ikke aner str.) Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i disse i butikk i nærheten av Drammen, Asker, Bærum eller Oslo? Takker og bukker!
Frk. uflaks Skrevet 29. juli 2010 #2 Skrevet 29. juli 2010 Her er list over butikkene som selger stonz http://www.stonz.no/index.php?nr=91&idkategori_01=4&id=6
Gjest Skrevet 30. juli 2010 #4 Skrevet 30. juli 2010 Jeg bestilte stonz på nett, først i str L, siden hun var 12 mnd da jeg bestilte. Men da jeg fikk dem, var de VELDIG store. Bestilte et annet par, i M, det er vel 6-18 mnd tror jeg, og de passet perfekt. Så jeg anbefaler str M, om du finner ut at du må bestille på nett:) Str L vil jeg tro passer datteren min når hun er 2-3 år...
Frøken Freken Skrevet 1. august 2010 #5 Skrevet 1. august 2010 Jeg bestilte Filippa sine Stonz fra den canadiske siden, men fikk bytte dem på den norske siden - de hadde knallbra service. Stonz har egen facebookprofil, så du kan søke der og spørre hvor de selger på østlandet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå