Gå til innhold

Noen som kan anbefale en vogn.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

som ikke er for stor? Dvs når den legges sammen. Som i tillegg er god å trille i by, skog og snø, god plass under, helst kombi/duo. Liker best 4-hjulinger, men om det er noen som har god erfaring og at man kan stole på at vogna er stødig - gjerne 3-hjuling (bare den ikke er for bred mellom hjulene der det er 2..da fler jeg kjenner m 3-hjuling sliter i butikker mellom trange reoler og andre åpninger som t-bane osv).

Liker ikke de 3-hjulingene der framhjulet stikker langt ut der forran.

Takker for alle bidrag:-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Easy walker eller Urban jungle´er helt supre vogner!

Skrevet

Easy Walker så ikke så gal ut, men liker ikke Urban Jungle. Vil ha ungen mot meg, også er det detta dumme hjulet som stikker ut.

Men takk for tips:-D

Skrevet

Emmaljunga city cross, Brio happy duo, Bugaboo cameleon :)

Skrevet

Ja disse er noen jeg også har siklet litt på-D Godt jeg har frem til desember å finne vogne:-D

Tusen takk

Skrevet

Basson baby....fantastisk vogn...teutonia har bra vogner og.... elles SIMO er jo ein klassiker...

Skrevet

Teutonia er foreløpig på 1 plass hos meg:-D Men har titta litt på Brio Sing og maxi Cosi Mura også.......får ta meg en runde i butiikker å kikke litt. Var ikke fornøyd m den jeg hadde til 1.mann, så da vet jeg i alle fall hva jeg ikke skal ha:-D (husker ikke navnet en gang....Top et el annet, men var ikke mye topp over den gitt). Hjulsplintene spratt ut i hytt og gevær så hjulene trillet av banen før jeg kom meg av......så ikke spes safe akkurat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...