Gå til innhold

Hvilken drikkeflaske synes dere er best til barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en datter på 16 mnd. Avent sine kopper lekker jo som bare det,så di kastet jeg idag etter mye irritasjon. Gir henne flaske men synes det er for barnslig å gå rundt med flaske,men det er det eneste som ikke lekker.Kjøpte tutekopp,husker ikke merke,men den klarer hun ikke suge fra.. Hvor får jeg kjøpt tutekopp der den ikke lekker eller er vond å suge fra???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tuperware tut koppen er vi veldig fornøyd med:)

Skrevet

Vi bruker Nuby koppene og Nuby flaske kjøpt på barneshoppen.no.

Det var de jeg fant som tilfredsstilte alle kriteriene:

Trollet klarte å drikke av de fra 7 mndrs alderen

Det er bare 3 deler å vaske (Avent er bannlyst i huset)

De lekker ikke

De inneholder ikke BPA (de fleste merkene gjør ikke det lenger)

Nå har han begynt med vanlig kopp litt rart hvor fort de vokser!

Skrevet

Vi har imsdal barneflaske som vi bruker på tur. ellers bruker vi avent sine når vi bare er hjemme og kan ha kontroll på at de ikke vippes og ristes

Skrevet

Nuk Learner Bottle er den beste vi har prøvd her i huset syns jeg. Den var også best i test i en test av tutekopper for en tid tilbake.

Nuk fås kjøpt i de fleste babyutstyrsbutikker og lekebutikker

Testen kan du lese her: http://www.klikk.no/foreldre/article491701.ece

Skrevet

Etter å ha kjøpt og testet både Avent, Mam og Nuk sine drikkeflasker, kom vi frem til at Bambino var tingen! Er kun to deler. Tuten er i hard plastikk så det ikke går an å søle vann ut når hun snur koppen på hodet og dæljer den i bordet;) Jeg har prøvd å suge ut vann av den, og har problemer med å få det til, men det er absolutt INGEN problem for datteren min. De må ha en helt enorm sugeteknikk, hehe;)

Mam sin var også helt fantastisk, lakk ikke og var god å drikke av. Men problemet vårt ble, som nevnt over, at hun sølte ut halve flaskene ved å slå tuten hardt i bord, gulv og alt annet, slik at det ble myyyye tørking på oss;) Så, jeg anbefaler å kjøpe Bambino sin:)

Skrevet

Ah, drikkeflaskeverden...

Makan til mange man skal prøve før man blir fornøyd, for det er faktisk ikke barebare :)

Nå er poden her 18 mnd, og han lærte seg for noen mnd tilbake å drikke av sugerør

(holdt fingeren på toppen av sugerøret så væsken holdt seg i sugerøret, slik at han fikk bunnen av sugerøret i munn, dermed skjønte han at det kommer noe godt ut av dette stive røret :)

Fant igår faktisk en drikkeflaske med sugerør med biler (desverre) på sparkjøp og den er super! Hadde forskjellige "jentemotiv" og.

Lykke til, skal ikke være lett alt sammen :)

Skrevet

Avent sine 18 mndflasker liker vi best. Avent lekker bare hvis du ikke har skrudd dem på skikkelig, det er lett å skru litt skjevt og da lekker de, men er de ordentlig skrudd på er de helt tett.

Skrevet

Helt klart Bambino. Spesielt de nyeste som har skrulokk, de gamle har litt vanskelig lokk å få av. Veldig hygieniske også synes jeg. Kjøpes på de fleste matbutikker!

• 2 uker senere...
Skrevet

BAMBINO, når de først får teknikken på den er den genial. Enkel å rengjøre og lekker ikke. Men,når jenta var liten,før 1 år,hadde ho litt vanskelig for å få noe ut av den. Den til tupperware er også veldig bra.

Skrevet

Avent sin er oki

Imsdal barneflaske er bra

Har noen jeg ikke vet merke på Veldig orang og grønn men de er bra

(sikker å få kjøpt i lekebutikk eller barnebutikk) Står noe på de

Skrevet

bambino m sugerør den lekker ikke kjempe lett og holde og drikke av jenta mi på 1 har brukt den siden hun var 7 måneder..:)

Skrevet

Bruker Avent sin tuttekopp =)

Fint at den ikke lekker når hun svinger den over hodet sitt =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...