Dennis 2010 , ny spire 2011 Skrevet 29. juli 2010 #1 Skrevet 29. juli 2010 I noen dager nå har jeg vært så våt i trusa. Og noen ganger har det rent nedover lårene når jeg reiser meg opp.. Det er ikke utflod ( Har tatt den ''trusetesten'' og det setter ingen merker.) For noen dager itlbake hadde jeg veldig gul/grønnaktisg slimete utflod. Tenkte ikke mer over det egentlig. Men i går begyunte jeg med skikkelig mageknip. Og det begynte å svi i hele magen. Og jeg kjenner det er veldig murringer i ryggen min. Når jeg ligger roer det seg litt. Men å fort jeg reiser meg opp eller sitter begynner knipene skikkelig. Og i 2 dager nå har jeg vær veldig løs i magen. Har vært sånn at jeg må løpe på do lissom. Jeg lurer litt på om jeg kan lekke fostervann. Jeg vet jeg ikke har lagt på meg noenting frem til nå . Jeg gikk opp. Men så gikk jeg ned igjen. Var på UL for 2 uker siden . Og lillegutt hadde det bra. Og vokste fint. Så jeg lurer litt på om det er at han begynner å få dårlig plass at jeg har så mye vondt og tak. Og om jeg kanskje kan lekke fostervann. Vil ikke dra inn så er det ingenting. Føler meg litt overhysterisk. Var der for 2 uker siden oxo fordi jeg kastet opp og hadde vondt. ( De mente da at han bare presset. Han l¨å på tvers ) Men de hadde ingen forklaring på hvorfor jeg kaster opp. Men nå vet jeg at han har snudd seg med hodet ned. Og jeg kjenner liv. Noen med erfaringer??
mammaen til 2+1 Skrevet 29. juli 2010 #2 Skrevet 29. juli 2010 du må reise inn dersom du mistenker at du lekker fostervann.. da er det fare for infeksjoner og lignende... Det er bedre å besøke dem en gang for mye en å komme for sent.. Så lenge du kjenner liv har jo babyen det greit.. men dersom det er forstervann skal du settes i gang innen 48 timer. ring føden du.
Irose Skrevet 29. juli 2010 #3 Skrevet 29. juli 2010 Har ingen erfaring med vannavgang selv, men det kan jo høres litt slik ut. Og hvis du mistenker det så skal du ta kontakt med føden. Ikke vær redd for at de skal se på deg som overhysterisk, de er der for din skyld og hvis du er bekymret så er det mye bedre å ringe og snakke med en jordmor enn å sitte hjemme og bare "føle på bekymringene".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå