mamma til tre nydelige jenter Skrevet 29. juli 2010 #1 Skrevet 29. juli 2010 Snuppa mi ligger for det meste bare å kikker rundt seg, alltid blid og fornøyd. Ikke ruller hun, ikke drar hun opp knærne under magen. Hun tar tak i tærne når hun ligger på ryggen men thats it... Hun har nå passert 6mnd.. Noen andre med late barn her ? De andre mine var helt stikk motsatt! rullet når de var 3mnd satte seg opp ved 5mnd krabbet ved 7 mnd å gikk ved 10mnd, itillegg var de premature. Utrolig hvor forskjellige barn man kan få! (de har samme pappa alle 3)
sillyfilly og Olivia Skrevet 29. juli 2010 #2 Skrevet 29. juli 2010 Tutta mi på 6 mnd er fullstendig kapabel til å rulle på magen og andre veien, men ho gidder liksom ikke. Ho krabber da. Og tar tak i tærne sine når ho ligger på ryggen på stellebordet.
aiek Skrevet 29. juli 2010 #3 Skrevet 29. juli 2010 Jenten min på 5 mnd ligger på ryggen og er veldig fornøyd, gidder ikke å rulle rundt, men legger seg over på siden. På rygg så er det siste gøyale å putte tærne i munnen. Men legger jeg henne på magen så drar hun seg bortover gulvet, for det er jo kjempe spennende! Men de er jo alle veldig forskjellige..
Snuppa! Skrevet 29. juli 2010 #4 Skrevet 29. juli 2010 Jepp, gutten min på 4,5 mnd tar de lekene han får tak i, de han ikke får tak i gidder han ikke å bry seg med, men er veldig fornøyd og blid Søstra rulla og var veldig aktiv når hun var 4 mnd. Men barn er forskjellig
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 30. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. juli 2010 akkurat sånn er jenta mi også. Det som innebærer store anstrengelser for å få tak i gidder hun ikke å ofre en tanke haha. nei får vel ned å leke litt med henne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå