MammaMø85 Skrevet 29. juli 2010 #1 Skrevet 29. juli 2010 Er så deppa idag.. er på andre året med prøving og ikke no skjer .. Idag var kollegaen min på ultralyd og fikk se barnet sitt.. glad for henne,men frustrerende når vi prøver så veldig, og for henne var det en ikke helt velkommen ulykke... Samboern min tror faktisk det ikke er meningen vi skal ha noe barn, og idag tenker jeg tanken jeg også.... Bare så drittlei og lei meg...
shari_z Skrevet 29. juli 2010 #2 Skrevet 29. juli 2010 Vil bare gi deg en varm klem! Jeg har ikke vært i din situasjon før, men skjønner godt på andre måter hvor frustrerende det er når man ønsker seg et barn, får det ikke, og så ser andre som får uten særlig planlegging. Skal tenke på deg og håper det klaffer for deg snart. Klem!
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 29. juli 2010 #3 Skrevet 29. juli 2010 hvis dere begge vil så er det meningen at dere skal ha barn uansett hvordan den kommer til..krysser fingrene for dere,,også vil jeg gi deg en klem jeg å... lykke til videre..
MammaMø85 Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2010 Tusen takk dere Utrolig godt å ha noen her man kan lufte seg til..
missme Skrevet 29. juli 2010 #5 Skrevet 29. juli 2010 Føler med deg, vi har vært prøvere i et år nå uten at noe har skjedd og det tærer på humøret. MEN dere må ikke gi opp! Har dere vært til utredning? En utredning vil kartlegge hvor problemet ligger om det er noe problem, og om det er noe problem så får dere hjelp videre enten til å klare det på egen hånd eller med hjelp. Vi er jo så heldige at vi lever i en tid hvor stortsett alt er mulig
MammaMø85 Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 29. juli 2010 Vi har ikke vært på utredning , men snakker oftere og oftere om det. Men har vært på innvendig UL og der så alt fint ut. Kan jo ikke gi opp, men merker at det blir verre og verre hver måned. Denne gangen var vi ekstra spente siden jeg for første gang i mitt liv har ømme pupper... men neida..
missme Skrevet 29. juli 2010 #7 Skrevet 29. juli 2010 Da ville jeg bedt om henvisning til gynekolog i forbindelse med ufrivillig barnløshet og så får samboeren/mannen din henvisning for å teste sine svømmere Er veldig greit å få avklart at ingenting er galt med med dere. Jeg merker jeg slapper mer av nå som foreløpig utredning viser at ingenting er "feil" med noen av oss. Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men jeg stresset veldig med tanken om noe var galt med en av oss og stress virker jo å gjøre en "ufruktbar" Har du forresten cb fertilitetsmonitor? Hørt mye positivt om den så har fått tak i en selv nå og er på første pp med den, har selv stor tro på den
ღBellღ&gulletღ Skrevet 29. juli 2010 #8 Skrevet 29. juli 2010 Huff....vet så alt for godt hvordan det føles. Her tok det 4 1/2 år..... og vi var så og si dømt fra legestanden til ikke å få det til selv ved assistanse. Men det gikk.... ble spontant gravid mellom 2 prøverørsforsøk. Men jeg hadde bestemt meg for at barn skulle jeg ha koste hva det koste ville. Vi skulle bare gjøre unna det site forsøket her i Norge før vi så på utlandet. Rett etter det 2 negative forsøket hadde jeg lest om ett kjørringråd her på nettstedet. Vi forsøkt det og jammen ble det ikke resultater.... : ) Kjærringrådet var som følger, mannen tømmerseg på cyklusdag 5 og fra cyklusdag 10 er det sex annen hver dag. Jeg la inn en god margin i tilfelle sen eggløsning. Det funket for oss : ) Stå på, og si til deg selv at du skal holde en baby i armene snart. Tenk positivt. Visualier/ se for deg deg selv som gravid, med en liten i armen, som mamma...det er viktig med positive tanker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå