Gå til innhold

Strippet for 3,gang og håper på action!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pga blodtrykket, skal jeg ikke gå over termin, og den nærmer seg:)) 6 dager igjen og jeg ble i dag strippa for 3.gang og har etter det hatt mye mer murringer enn før. Kom litt lyserødt slim i sta, men nå er d bare murringer!

Skal etter planen settes igang men de ville jo helst at kroppen startet dette selv.

Men er det noen som har blitt strippa og født før som kan si noe om smerten v stripping vs føde? Jeg syns det var veldig ubehagelig å bli strippa, og er nå skuffa over at jeg kanskje har lavere terskel enn jeg trodde ang smerte...

Men vondt gjør det vel uansett; men gud som jeg gleder meg til at prinsessa kommer uuuut;))

Som mange har sagt før meg, snodig å sitte å vente på smerter; kom hitover!!! hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har blitt strippet 2 ganger og er helt enig med deg om at det er ubehagelig..men en fødsel er heeelt noe annet :) Da kommer det helt garantert noe fint ut av det :)

Hva ligger blodtrykket ditt på da ? Har sliti endel med blodtrykket jeg også men blir ikke satt igang fordet :( Men det kan jo hende ditt er høyere :) Jeg er 9 dager over termin nå,.

Skrevet

Må bare spørre jeg... Hva er stripping??

Ser det stadig bli nevnt her på 3.trimester:)

Vennlig hilsen uvitende førstegangsgravid

Skrevet

Hei!

Jeg skal også muligens bli satt igang pga høyt blodtrykk. Mitt ligger på 140/100 og de vil ikke at jeg skal gå over tiden. Hva ligger deres på? Jeg har ikke engang blitt strippet (gjort moden)...Skal på sykehuset på tirsdag, men vet ikke hva de vil gjøre da. Håper de setter meg i gang framfor å strippe meg og se hva som skjer.. termin om 6 dager!

Skrevet

Ble strippet 3 ganger, og ingen ting skjedde før 1 uke etterpå. Ble satt igang på drypp , anbefales ikke!!!!

Desverre kan du ikke sammenligne stripping med en fødsel!?!?! Vil heller sammenligne stripping med en vond time hos gynekologen, En fødsel kan ikke beskrives, må oppleves. Men det er helt normalt å ha vondt, et har alle! Lykke til!

Skrevet

Trykket mitt var i dag på 150/105 og det var da gått opp fra 137/90 (mandag)....Har ligget på 140/90 hele svangerskapet, har høyt BT fra før også. Men så en periode var det nede i 130/85....supert!

I samsvar m proteiner i urin og hodepine/hevelse, er jo dette symptomer på begynnende svangerskapsforgiftning....derfor tar dem ikke sjansen på å la meg gå over. Dette er på riksen og jeg er en risikopasient visstnok....så dette totalt gjør vel at de vil ha ignag fødselen før termin.,..eller iallefall ikke noe særlig over.

Strippinga var vond, eller fryktlig ubehagelig kan en vel kalle det. Skjønner at man ikke kan sammenligne...

Har fortsatt en del murringer, og akkuratt nå fått mer murringer og i korsryggen også. Spent ja!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...