Gå til innhold

uke 40 i dag... men alt er bare HUFF!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg veldig til å bli ferdig med å gå gravid... vært sykmeldt siden uke 12, Hypermesis.. og bekkenløsning fra HELVETE! nå er jeg sååå lei, og gleder meg til å holde babyen i armene og alt er over. Babyen har den siste uka lagt seg godt ned i bekkenet, så bekkenet er litt bedre, men det stikker og er veldig vondt i venstre hofte og nedover, så er nok noen nerver i klem.. ellers så er det masse kynnere, løs mage (men har hatt det lenge) og menssmerter.. så jeg MODNES! Hurra! Blir satt igang neste fredag om jeg ikke har født før da.. siden jeg revnet grad 3 1a sist, og det er stor unge (cirka 4kg ved termin) denne gang også.. Jeg er så flau over at kroppen min ikke takler å gå gravid og at jeg ikke klarer noe husarbeid, går som en kråke og har vondt støtt.. nei, måtte bare få ut litt frustrasjon! :) håper dere andre har det bedre og at de fleste nyter sine flotte gravidmager!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjære vene tenk på at du klarer å gå gravid selv om kroppen din gir deg noen ekstra utfordringer. det er jo strålende :D og snart er jo knøttet ute å sier hei :D

Skrevet

ja, det er rart hva kroppen tåler! og når fødselen først er i gang er alle vondter borte.. bortsett fra rievondt da...:)

Skrevet

Jordmor spurte meg sist jeg var på kontroll om jeg koste meg i graviditeten - og jeg svarte ærlig at jeg trives bedre som ikke-gravid. Hun spurte direkte om jeg var deprimert!!! HVA!! Nei, faktisk helt frisk og sund i hode men plager i kroppen - orker ikke å jobbe fullt, orker ikke med husarbeid, klarer ikke å hjelpe til med husrenovering eller ta hand om min 2åring en hel dag... Hva er det for feil med å like å være bare med min egen kropp, uten plager, å få sove på hvilken side jeg har lyst på, orke trene å gå turer, drikke godt vin og spise spekemat. Er det rart å like "seg sjøl" bedre enn å være gravid- med alt som kommer med det? Ja da, koselig med sparker, og veldig glad å kunne få barn og så fint med baby, men... HELT enig med deg - gleder meg sinnsykt til å bli ferdig med å gå gravid!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...