19Augustjente Skrevet 29. juli 2010 #1 Skrevet 29. juli 2010 Hei, jeg har til tider veldig vondt overs i magen på høyre side. Kjennes ut som om det er noe som sprenger på, er det bare babyen eller kan det være noe annet? Jeg hadde litt eggehviter i urinen på sist kontroll. Fikk beskjed om å ringe om jeg hadde vondt øverst i magen, men denne type vondt har jeg jo hatt lenge. Er nå i uke 37. Kjennes egentli ut som det rett å slett bare sprenger på som om at ribbeina ska knekkes. Noen som vet noe om dette?
MissVaiper Skrevet 29. juli 2010 #2 Skrevet 29. juli 2010 Det kan hende det bare er den lille som sparker/presser på, men det kanog være et tegn på svangerskapsforgiftning. I og med at du har hatt eggehvite i urinen villle jeg ha ringt legen/jordmor/føden for å konferere med dem. Det er bedre å ta en telefon for mye, enn en for lite. Krysser fingrene for at alt er greit.
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sommerfugl Skrevet 29. juli 2010 #3 Skrevet 29. juli 2010 Ville ringt legen og fått sjekket det. Kan være svangerskapsforgiftning. Ville ikke tatt noen sjanser.
cakes Skrevet 29. juli 2010 #4 Skrevet 29. juli 2010 jeg vet ikke hvorfor det er sånn, men jeg har det også sånn. har hatt det sånn på slutten av tidligere svangerskap også, tror egentlig det kommer av at babyen og livmora tar såpass stor plass at det presser på alt annet inni der.
0høstbaby0 Skrevet 29. juli 2010 #5 Skrevet 29. juli 2010 Jeg har også ofte vondt øverst i magen, jordmor sa at d var nok press fra baby'n, kanskje vokser den, eller kanskje bare presser den på magesekk og livmor slik at du får smerter. Sålenge blodtrykket er stabilt og urinen fin så er det normalt fikk jeg vite, men siden du har eggehvitefunn i urinen ville jeg ha kontaktet lege bare for å få sjekket det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå