Gå til innhold

Da har jeg også blitt mamma!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det er magisk!! Men fy f.... hvor tøft det var å komme dit!!! Ære være alle dere som føder flere ganger! Det blir keisersnitt på meg neste gang.

Uansett, vår nydelige Tomine ble født søndag 25. juli, 4 dager etter termin. Jeg ble lagt inn klokken 05.00 søndag morgen, etter å ha hatt rier av og på siden fredag klokken 20.00. Klokken 14.21 var hun ute, og det var godt! Snuppa var 3650 g og 51 cm.

Jeg hadde god virkning av både lystgass og epidural, helt til pressriene kom, det er da det virkelig blir uutholdelig. Men det man får igjen er jo helt ubetalelig. Jeg er overlykkelig over å være mamma til verdens nydeligste lille skrikedokke:) Ønsker alle masse masse lykke til. Det er jævlig, men man glemmer det så fort. Jeg kan forøvrig ikke få fullrost fødehotellet på Ullevål, det var bare helt fantastisk å kunne være der i 3 dager. Nå gjelder det bare å løse ammegåten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så mye:) men tro meg, keisersnitt er verre! jeg har prøvd begge deler...

Skrevet

Gratulerer kjempemasse.

Skrevet

Hurra!!! Der var jo du også i mål! gratulerer!!

Kos deg masse. Her har jeg også en liten skrikemann i ettermiddag hehe. Stooor klem.

Skrevet

Tusen takk, jenter:) Det er jo bare så herlig!! Men er keisersnitt verre altså?? Hmmm... Det likte jeg ikke å høre, trodde det ville være min redning:( Huffameg. Jaja, nok med snuppa foreløpig, hun hyler som en stukken gris for øyeblikket:)

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...