mamma'n til M & K Skrevet 29. juli 2010 #1 Skrevet 29. juli 2010 Jeg husker ikke fra førstemann. Vi har begynt med grøt om kvelden og nå så tror jeg nok at det er på tide å begynne med grøt om morningen også. Så vil bare høre når dere andre gjorde det. Takker for svar:-)
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 29. juli 2010 #2 Skrevet 29. juli 2010 begynnte vel en uke etter at jeg var oppe i fullprosjon med kveldsgrøten. Når jeg var oppe i fullprosjon med frokost grøten starta jeg med middag. Nå er hun 6mnd å får Grøt til frokost og kvelds middag midt på dagen å ei flaske med velling i 16tia. hun drikker også ca 600ml med mme.
ett til! Skrevet 29. juli 2010 #3 Skrevet 29. juli 2010 Da poden min var oppe i full posjon grøt så begynte vi så smått med innføring av middag ca to-tre uker senere.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 29. juli 2010 #4 Skrevet 29. juli 2010 Mini spiser halv porsjon formiddag og halv porsjon kveld. Startet på formiddagen tilfelle magevondt(så vi slapp sitte oppe hele natta om han fikk vondt i magen) og etter en uke-halvannen uke ga vi litt på kvelden. Tenkte å prøve å gi mer på formiddagen i helga og kutte ned på melka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå