Gå til innhold

Hva syntes dere om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er selv hetrofil og er alenemamma til en liten gutt på 1,5 år. Vi har en en relativt stor familie, mormor, farmor, tanter, grandtanter og kvinnelige venner av familien er veldig støttende og ser mye til lillegutt. Eneste er at han har omtrennt ingen menner i livet sitt. hans egen far stiller ikke opp, hans farfar har ingen kontakkt med sin far og derfor heller ikke sitt barnebarn, min far har jeg ingen kontakt med, farmor er singel, mormor har samboer men han jobber veldig mye og ser han ikke altfor mye og evnt oldefedre er død.

I det siste har jeg tenkt mye på å se om det er et homofilt par som bor i nærheten som har lyst til å få en slags onkel rolle for sønnen min. Vurderer å rett og slett sette en anonse i lokalavisen og se om det er noen intresserte. Hva syntes dere om dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest isimagen
Skrevet

Hei,

Jeg skjønner bekymringen din. Selvfølgelig er det fint om sønnen din får noen voksne menn i sin omgangskrets, men jeg tror ikke det skader han om han ikke får det. Han kommer til å ha med menn å gjøre når han blir eldre og får venner i barnehagen, skole og via fritidsaktiviteter og møter deres fedre o.l.

Jeg tror ikke jeg ville satt inn noen annonse i lokalavisen. Kanskje jeg er litt for skeptisk av meg, men jeg hadde vært redd for at det kan trekke til seg mennesker med uærlige hensikter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...