Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har vært kvalm i mange uker nå og mye svimmel, men nå er det borte. Har bestilt ul men på grunn av ferie har jeg ikke time før neste torsdag. Jeg er kjemperedd for at symtomene er borte. Jeg er akkurat 11 uker i morgen. Er det flere som ikke har symtomer lenger i uke 11? Har fremdeles kjempeømme bryster.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142138121-kvalmen-er-borte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det var jo flott! Håper det skjer med meg også. Det sies jo at rundt uke 12 gir den seg. Jeg tenker tilbake med gru på sist gang jeg kastet opp helt til ungen kom. Men nå er jeg mindre kvalm selv om jeg er kvalm hele dagen konstant. Krysser fingrene for at det blir slik her også i uke 11. NYT det! Det er nok ikke noe galt som har skjedd så lenge du ikke blør :-)

Takk for svar :o) Er stort sett bekymra hele tiden, gleder meg til uke 13 kommer jeg og, da kan man vist slappe litt mer av :) Men har vært på 1 ul og da var alt bra, men det føles så lenge siden, føles så hjelpeløs når man ikke vet hva som skjer der inni magen.

Eg hadde eit par kvalmefrie dagar i helga (12 veker på s.dag) og vart veldig glad for at det no var over...trudde eg. Storkvalmen har komt tilbake etter nokre dagar uten...så min erfaring er vertfall at den KAN komme og gå litt...11 veker høyrest jo absolutt ut som eit tidspunkt der kvalmen burde begynde å forsvinne litt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...