Mamman til Stella og Håkon Skrevet 29. juli 2010 #1 Skrevet 29. juli 2010 hvorfor står det at jeg er i uke 7 når jeg er 6+4 i dag? termindatoen er skrevet inn rett også... noen som vet hvorfor?
marenpt87 Skrevet 29. juli 2010 #2 Skrevet 29. juli 2010 Fordi du har kommet deg over 6 uker,. Og da sier dem at du er i 7uke, da du f.eks er 6+4.. Jeg er 9+5, Dvs at jeg er i den 10uka.. Har kommet meg gjennom 9 hele uker, og da jeg er over det, så må jeg jo fortsette videre, jeg blir ikke på 9 uke, da jeg er over det..Er litt kronglette å forklare det der.. hehe.. Vet ikke om du ble no mer klok på dette engang.. Tok litt tid før jeg forsto det selv..
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2010 åjaa, jeg skjønte det! hehe Takk for svar. nå ble jeg litt klokere i dag også
marenpt87 Skrevet 29. juli 2010 #4 Skrevet 29. juli 2010 Så fint ! Er egnetlig elendig til å forklare.. hehe.. ! Lykke til med svangerskapet
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 1. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2010 hehe, nieida! dessuten så var dette egentlig en vanskelig ting å forklare, å jeg skjønte det, å jeg er ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen, så du er ikke så elendig som du tror, hehe tusen takk, du også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå