vilhababyasap Skrevet 29. juli 2010 #1 Skrevet 29. juli 2010 Dette står det på pernille.info: Lengden på lutealfasen bestemmes av levetiden til Det gule legemet, og varierer derfor svært sjelden med mer enn +/- 1 dag hos hver enkelt kvinne. Får man vanligvis mensen 14 dager etter eggløsningen, kan man altså "variere" med å få den 13 eller 15 dager etter eggløsningen. Jeg kom plutselig i natt til å tenke på at jeg skulle hatt mensen på søndag. Jeg slo opp i kalenderen og begynte å telle dager. Det viser seg at det HVER mnd har vært nøyaktig 14 dager fra EL-smerter til 1 mensdag. Nå har det gått 18 dager og det er ennå ingen tegn til tanta. Testet i morges, men den var negativ. Vi har prøvd å bli gravide siden nyttår, og jeg har de siste par mnd egentlig slått meg til ro med at det ikke vil skje noe på en stund ennå. Også skjer altså DETTE!!!! Fryktelig utålmodig nå. Er det noen av dere andre som har opplevd at lutealfasen plutselig blir så mye lengre? Jeg har sluttet med all slags kosttilskudd, bortsett fra folat og vanlige vitaminer, så det kan ikke være det som gjør det. Synspunkter mottas med stor takk før jeg går på veggen her:-)
☆ønsker_atpåklatten☆ fødeklar Skrevet 29. juli 2010 #2 Skrevet 29. juli 2010 Dersom du vet med sikkerhet når du hadde EL høres det ut som om du kan gå spennende tider i møte Dersom syklus har forandret seg skjer det i perioden mellom mens og EL og EL/IKM tilsvarende forskjøvet i andre enden. La oss håpe at syklus er normal og at du bare testet + litt sent Jeg krysser fingrene!
vilhababyasap Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2010 Jeg hadde EL på dag 11 i denne syklusen, så det er ihverfall ikke forskjøvet i den enden. Skal teste igjen på lørdag, hvis jeg klarer å vente så lenge.
Gjest Skrevet 30. juli 2010 #4 Skrevet 30. juli 2010 Spennande!! Håpar på positiv oppdatering snart;)
Strandloppa og lillebror Skrevet 31. juli 2010 #5 Skrevet 31. juli 2010 Har du tatt noen test? Spent på å høre hvordan det går!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå