sweeeety Skrevet 29. juli 2010 #1 Skrevet 29. juli 2010 Er i uke 40 og ingen tegn til fødsel venter tvillinger. har termin 5 agust skal jeg be om å i gang sette er så lei av å vente er veldig sliten.hva ville dere ha gjort?
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 29. juli 2010 #2 Skrevet 29. juli 2010 Det skjønner jeg godt! Jeg er lei av å vente selv, og er ikke i uke 40 eller har tvillinger imagen! Ville ringt og snakket med sykehuset - tror de har lavere terskel når det gjelder tvillinger.
Monique8 Skrevet 29. juli 2010 #3 Skrevet 29. juli 2010 Kan ikke se noen grunn til at du skulle settes igang , om det bare er for du er sliten og lei. Er jo bare bra når en bærer tvillinger til termin. Selv fikk jeg mine tvillinger bare 4 dager før termindato. Det er tross alt bedre om fødselen starter av seg selv enn å bli satt igang. Og at det er tvillinger er i seg selv ingen grunn for å settes igang så tidlig Du følges jo nøye og ofte opp du som bærer på to. Og selv om du ikke har tegn til fødsel nå, så kan fødselen likevel starte når som helst. Ikke alle av oss får forvarsler. Alle mine har startet uten noen so helst forvarsler o at det sku nærme seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå