MiraculixGRAVID Skrevet 29. juli 2010 #1 Skrevet 29. juli 2010 Fikk igår bekreftet spontanabort, og skal på UL idag for å se om det igger igjen noen rester. Går på pergo, så skal i prinsippet ha eggløsning "denne" syklus igjen, men det er vel blitt litt kluss der nå (pausemnd). Håper de på UL kan se hvordan eggene ser ut, og om det evt vil komme noen eggløsning snart, for da hopper vi på mamma/pappa båten så fort vi kan! Bir 3 aborten dette, 2 stk uke 5 og en MA i uke 13. Føles urettferdig, skal jeg aldri kare å bære frem ett barn? Gleder meg til gyn. min kommer tilbake fra ferie, nå SKAL jeg ha SKIKKEIG oppfølging, orker ikke å miste igjen og igjen..... Men - Nå får jeg jo godt selskap i dere herlige damer. Håper vi ale blir gravide snart!
..snøklokke.. Skrevet 29. juli 2010 #2 Skrevet 29. juli 2010 Nei, det var trist lesing!! Såg deg jo nettopp inne på en trimester debatt.. Håper du får god oppfølging fremover! Og lykke til:)
Gjest Skrevet 29. juli 2010 #3 Skrevet 29. juli 2010 Dette var trist å høre, har selv opplevd MA, og det er ikke hyggelig.. Jeg har lest om man har mistet før, skal man ta det ekstra rolig når man blir gravid igjen (???) Og ikke ha feks sex de første ukene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå