Gå til innhold

Hvor mange dager igjen torsdag 29.juli?:-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

15 dager igjen! Kan godt holde seg inne 21 dager til derimot, så pappaen får med seg fødselen :)

Skrevet

24 dager igjen... å hun må holde seg inne ut neste uke... for det er innkjøring av lillegutt i bhg fra mandag ;)

Skrevet

Bor i Ålesund og her er strålende sol ! Gubben har allerede satt ut et lite minibasseng til meg ute på terassen som jeg går å plasker i når ting blir for varmt.. Men må innrømme at jeg sitter mest inne, går bare og bretter på nytt babyklærna, sjekker at fødebagen ikke mangler noe mer..

Her jeg bor er Jordmor på ferie, så føler meg bare som en kasteball nå om dagene og nekter og bestille meg ny sv.skap.kont hos lege..

Siden jordmor er på ferie så måtte jeg til fastlegen min nå på tirsdag,men hun er i permisjon, og han som skulle ta over for henne er på ferie, og endte opp med en mann som garantert ikke har barn selv, for han tok ikke symfusemål, trodde rompa var hodet til lillemor, måtte fortelle han at hodet var festet ( vert festet siden uke 31 ,hadde han bare lest på helsekortet) og eneste han sa var lykke til, ta kontakt med føden om du ikke har født til neste uke.+ jeg hadde litt for høyt blodtrykk, og + 1 på protein i urinen (dette leste jeg på helsekortet etterpå Vet at jordmora mi hadde reagert om hun hadde sett det blodtrykket....Så endte jo med at jeg ringte føden for å forsikre meg at jeg får overtidskontroll den 7 august... selv om dette er legen som skulle sendt henvisning om..

Angående om jeg er moden så har jeg en mann som "sjekker" for meg. Vet jeg er moden, og har litt åpning.. Jordmor på sykehuset ville ikke sjekke meg eller strippe meg så da får jeg gubben til å sjekke fremgangen istedenfor :-)

Slimproppa er vi vel heller usikre på.. nærmere beskrivelse kan taes på post ;-) Kan bli litt for detaljert..

Hvordan er det med deg da? Moden? slimproppa gått? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...