Gå til innhold

Hvor mange dager igjen torsdag 29.juli?:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

25 dager her, ikke så utålmodig akkurat nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

21 dager og fødeklar!! =)

Skrevet

Hos meg står det 14 dager, og det er jo ingenting!

En liten svipptur til Grankanaria, eller siste innspurten før jul liksom....to små uker :)

Gleder meg nå jeg:)

Skrevet

0 dager igjen til termin. like rund enda...

Skrevet

16 dager igjen. 38+0 og nå er det plutselig "år som helst". Har fått et akutt behov for å få ordnet det siste hjemme. mannen skal nok få kjørt seg litt idag. Med støvsugeren, drillen og en handlerunde:-)

Skrevet

-1......hadde termin i går, men det virker ikke som om det skal skje noe på noen dager ennå.

Skrevet

70 lange dager igjen! Synes tiden snegler seg avgårde.

Skrevet

6 dager igjen.....

Skrevet

52 dager står det her... Skal skru opp stellebord i dag så har jeg enda en påminnelse om hva som er i vente :P

Skrevet

- 1 dag... fortsatt ingen lillebror

Skrevet

12 dager igjen, og venter i spenning på at noe skal skje.....

Håper noe skjer før tiden...vet ikke hva jeg skal finne på på dagene hvis ikke...Alt er klart!vil bare bli ferdig med nok en setefødsel og sitte med lillegutt i armene. storebror venter også i spenning på når lillebror kommer.

Skrevet

3 dag er igjen!! Klar for å føde..?? Ja takk :D:D

Skrevet

Henger meg på Lirgen........3 dager overtid!!!

Men jeg har bestilt meg time til igangsettings akupunktur etterpå.....så jeg håper det kanskje kan ha en effekt iløpet av natten/morgendagen!!!

Skrevet

17:)

Skrevet

9 dager til ul-termin - menstermin I DAG! Har fått igangsettelsesakupunktur i dag, så håååååper jenta mi er ute i løpet av denne uken :o))))

Skrevet

åååh!! Akkorat nå er jeg fryktlig missunlig på deg! man bør vel ha tatt modningsakkupunktur om man skal få igangsettelses akkupunktur? vurderer og reise til nabobyen om der er akkupunktur der :P

For nå er jeg lei, jeg har så mye vann i beina ,det burde ikke vert lov, og sola skinner og hjelper ikke på akkorat.. så idag sitter jeg og glor ut mot sola og vet ikke helt hva jeg skal finne på.. Forslag ? :-)

Krysser iallefall fingrene for deg og håper at det får en virkning for deg :-)

Skrevet

TIL: LIRGEN_på overtid

Da bor vi nok ikke på samme sted nei.....her hølje regner det, så jeg sitter bare på pc og kjeder vettet av meg!!!

Hadde nydelig vær i går og var ute og rundt omkring hele dagen,noe som resulterte i GEDIGNE hovne ankler....sitter med dem høyt nå, for de har faktisk ikke gått ned iløpet av natten som de skal...

Vanskelig med forslag på overtid i sola, for man orker ikke å være direkte i den,men samtidig føles det helt feil å sitte inne!

Hva med et sted i skyggen med beina i kaldt vann og en stor iskaffe??

Vi dro ut og spiste i går kveld,men ble som sagt straffet med de beina, så det blir jo litt sånn for og imot tanker...men veldig deilig å dra på "date" med bare mannen min og meg!

Skal spørre akupunktøren min etterpå om man må ha hatt modningsakupunktur,eller om det er egne punkter for igangsetting som kan virke uansett!

Har forresten proppen din gått? Hra JM sjekket om du er moden?

Hold meg oppdatert om noe skulle skje, så gjør jeg det samme med deg!

Stort sommersmil sålenge! (max 10 dager til vi har barna våre på utsiden!!!)

Skrevet

21 dager - og veldig fødeklar!!

Skrevet

36 dager igjen.. Håper han kommer pittelitt før da han på mandag ble estimert til å være litt over gjennomsnittet stor.. :o

Skrevet

5.dag på overid i dag, og syns godt han kan komme ut nå, tror han er veldig lik sin far "drøyer den litt til" ;)

Skrevet

Her er det 29 dager igjen! :) Håper tiden går fort fremover :P

Skrevet

10 dager til ul-termin, 8 til menstermin.. Passe smålei, men det går ^^,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...