Peispå! Skrevet 29. juli 2010 #1 Del Skrevet 29. juli 2010 Hærrejesus, får ikke sove, angsten river og sliter noe så jævlig. Etter en MA i uke 14 i april, er jeg nå gravid i uke 7. Skal på UL i dag, kl 9.30, så får snart svar....Men, jeg sitter her og har så lite symptomer. Ømme pupper og småtendenser til litt kvalme, men ellers pigg og rask. Ikke trøtt, ingen metallsmak, ingen særlig kvalme... Alt var så ekstremt da jeg gikk gravid med dattera mi, så føler at noe må være feil, siden jeg ikke kjenner noe mer. Vet jeg er kjempeheldig som har så lite plager, men for meg er det bare som å gjennoppleve sist gang, og da gikk det galt... Sitter å mentalt forbreder meg på å se en "dø" skjerm som sist, klarer ikke helt å slippe pessimismen. Så dersom noen har hatt det likens, værsåsnill å svar... Blir tullete her på morgenkvisten. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142136919-v%C3%A6rs%C3%A5snill-%C3%A5-svarsymptomer-i-uke-7/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
camnat Skrevet 29. juli 2010 #2 Del Skrevet 29. juli 2010 Uff det er trist å miste når en er kommet så langt. Men for det om du ikke har samme symptomer i dag som du hadde sist, typiske svangeskap symtomer så vet jeg med min egen ærfaring at ingen er like. Jeg venter nr 5 nå og jeg har aldri noen gang vært så kvalm og uvel som jeg er nå. Først mann hadde jeg ikke et eneste symtom, kunne ikke sagt at jeg var gravid en gang men om det var fordi jeg var veldig ung det vet jeg ikke. Men de andre har jeg vært sånn litt kvalm og kastet opp litt men nå er jeg kvalm og uval 24 timer. Så ikke bekymre deg Jeg skal krysse fingeren for deg at det vil gå kjempe bra på UL og når du får se det så kommer du til å slappe mer av. Men jeg vet hvordan det er, jeg har mistet 3 ganger og jeg vet det er vanskelig å slappe av før uke 12 liksom Jeg har mistet alle 3 rundt uke 7. Så det er jo tidlig da... Men lykke til!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142136919-v%C3%A6rs%C3%A5snill-%C3%A5-svarsymptomer-i-uke-7/#findComment-142137016 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 29. juli 2010 #3 Del Skrevet 29. juli 2010 Hei kjære deg:) Føler masse med deg, men kan bare fortelle litt om mitt svangerskap frem til nå. Jeg har ikke vært kvalm et sekund, hatt ømme bryster, men brukt progesteron støtte så de har nok vært ekstra ømma pga det, vært trøtt men ingen andre plager. Husk at alle svangerskap er ulike, da tenker jeg på ditt forrige. Tenk på de som går i mange mnd og ikke vet de er gravide, og har ikke merket noe. tror nok vi som har mistet før er ekstra oppmerksomme på alle symptomer og ikke minst når vi føler de ikke er der:) Kjenner meg så godt igjen i hvordan du beskriver det...... Og både du og jeg er jo realister med tanke på at vi har mistet før, men gi deg selv lov til og være litt optimist også Jeg håper så av hele mitt hjerte at du kommer hjem fra UL i dag og har sett et bankende hjerte eller to........ Er med deg i tankene, varm klem fra meg:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142136919-v%C3%A6rs%C3%A5snill-%C3%A5-svarsymptomer-i-uke-7/#findComment-142137133 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peispå! Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 29. juli 2010 Så søte dere er !!!! Blir helt på gråten av både dere og at det faktisk gikk helt topp i dag!! Har bekymret meg over brun utflod, lite symptomer og SA/MA helt siden jeg satt med den positive testen, MEN, alt gikk bra og hjertet banket som bare det!!!!:-))) Helt ufattelig!! Legen ville sette meg ei hel uke tilbake, men det er nesten fysisk umulig, da jeg testet positivt bare 8 dpo....Ha,ha ville vært 1 dag på vei isåfall jeg da.... For en ufattelig lettelse! Skal bare knote meg i vei noen uker til, så jeg kan slappe av enda litt mere. Hadde på minimalt med mascara, da jeg visste det ville bli grining uansett resultat....det var smart...:-) Tusen millioner takk for alle søte og støttende ord, de hjelper!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142136919-v%C3%A6rs%C3%A5snill-%C3%A5-svarsymptomer-i-uke-7/#findComment-142138249 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 29. juli 2010 #5 Del Skrevet 29. juli 2010 Hei og hopp:) Tror minst jeg har vært inne her 10 ganger i dag for og sjekke om du hadde vært her og skrevet noe:) Og vips der var du med verdens beste resultat:) Nå ble jeg så glad på dine/deres vegne at jeg ikke kan få sagt det, kjente jeg måtte felle noen tårer:) Da skal du og jeg følge hverandre videre på denne herlige, til tider skumle, krunglete, fine veien mot et herlig resultat i enden:) Varm klem fra meg, og koz deg nå videre i svangerskapet:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142136919-v%C3%A6rs%C3%A5snill-%C3%A5-svarsymptomer-i-uke-7/#findComment-142138363 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peispå! Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 29. juli 2010 Åh, som jeg skal kose meg Tirilgirl:-) Dere er noen engler her inne som er så gode på å gi innspill, trøst, råd og øser ut av egen erfaring! Så på profilen din hva du jobber med, og i den regner jeg med at du er helt suveren:-)fordi; Det halvåret jeg har "hengt" innpå her, har jeg ofte sett dine innlegg eller svar. Gang på gang har jeg blitt rørt og imponert over din omtanke og medfølelse. Realistiske svar ispedd håp og kyndige uttalelser, jeg er nok ikke den eneste som har satt stor pris på deg:-) Hadde aldri regnet med å være så mye redd som jeg har vært hittil, ofte har jeg undret meg over: Hvordan klarer de det?- De som har opplevd dette enda flere ganger, enda senere i svangerskapet? o.s.v Har satt så umåtelig pris på svar du har gitt både til meg og andre. Tusen takk for at du tenkte på meg i dag!! Gjør så godt at noen forstår:-) Nei, nå har jeg senket skuldrene mange prosent (må ha noen % igjen for realistiske grunner...) jeg har endelig begynt å innnse at dette faktisk kan gå bra og nå skal jeg bare glede meg over UL-skjermen jeg så i dag! Ha en fantastisk dag, takk igjen:-)) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142136919-v%C3%A6rs%C3%A5snill-%C3%A5-svarsymptomer-i-uke-7/#findComment-142139091 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå