Gå til innhold

Lei! (syte innlegg)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg prøvd og få barn i alt for lang tid.. Jo lengre tid det tar, jo mer frustrert blir en jo.. Jeg prøver og ta livet med ro, nyte hver dag..

Men ikke så rent sjeldent får jeg høre; Du må ta det med ro, ikke tenke på det. I det du minst aner det sitter du der med positiv test! Det blir din tur.. Du har mye indre stress...

Kan noen fortelle meg; hvordan lar man være og tenke på det? Jeg føler selv at jeg ikke går å tenker på det til en hver tid, men det er jo en stor sorg og del av livet mitt. Det følger meg jo...

Alle rundt meg er gravide, venninner som startet prøving samtidig som meg, prøver nå på nr to.

Jeg er bitter, lei meg og trist.. Alt jeg øsnker er og få et lite barn, er det så mye og be om???

Sorry, men godt å få det ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere vært hos legen og fått utdredning?

Skrevet

Viktig å få frustrasjonen ut av og til! :) Ingen kan forstå hva denne langvarige prøvingen gjør med en person, om de ikke har vært gjennom det selv..

Er selv veldig lei..men hos meg er det ikke å bli gravid som er problemet, men at jeg mister gang etter gang. Uansett, så er det lov å være lei seg og få ut litt sinne iblant!

Vil bare spør deg om du har prøvd akupunktur?? Ble selv gravid første gang jeg prøvde det, og var den spiren som satt lengst..fikk også en mer regelmessig syklus av det. Vurderer å prøve det igjen, men er under utredning nå. Så tenkte å vente til vi fikk mer svar derfra.

Uansett, akupunktur virket veldig avslappende på meg, så kanskje det gjør det på deg og? :)

Klem fra ei som også er frustrert å lei!

Skrevet

Hvor lenge har dere prøvd nå da? Og jeg regner med dere har vært gjennom utredning? Hvis ikke er det kanskje på tide? Husk; det er absolutt ingen skam å søke hjelp!!!! Vi var gjennom 2 AIH og 2 IVF før den lille luringen fant ut at han skulle flytte inn i magen min etter 2,5 år med prøving (ble gravid på egenhånd ved bruk av pergo) :) Så gi ikke opp håpet :)

Skrevet

Åååå! Vet hvordan du har det! Har ikke prøvet så VANVITTIG lenge selv, men lenge nok nå til at jeg begynner å bli frustrert. Tar meg selv i å bli sur når jeg leser om venner på facebook som er gravide igjen eller har fått baby. Og det der med å slappe av og nyte er saktens ikke så lett. Jo lenger det går, og jo viktigere det blir å slappe av, jo vanskeligere blir det å gjøre akkurat det. Lykke til videre!

Skrevet

Tusen takk for alle kommentarer.

Vi har vært prøvere i over 2.5år nå.... Og er selvfølgelig til utredning.

Det som er galt er at jeg får ikke eggløsning av meg selv, men jeg har ikke pcos.

Har gått på eggløsnings sprøyter nå forigje måned (Puregon+Ovetrielle), og i posten fikk jeg brev om at jeg uten tvil hadde hatt en kjempe fin eggløsning. hurra.. Men det gikk desverre ikke som en skulle ønske.

Ivf og liknene får jeg ikke, pga bmi. Er overvektig, og dette kan jo selvfølgelig også være grunn til at vi ikke får det til. selv om legen mener det ikke burde ha noe og si... problemet har jeg hatt fra jeg fikk mensen. Og da var jeg ikke såå stor.

Men jeg jobber meg sakte men sikkert nedover. Har gått ned 17kg, og målet er og komme seg ned til bmi grensen for IVF...

Så sånn er det... Og jeg vil ha barn!

(turbo; jeg svarte deg på den andre tråden din også...)

www.monica84lengter.blogspot.com/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...