LilleFrøkenL Skrevet 28. juli 2010 #1 Skrevet 28. juli 2010 Er det mulig å bli gravid selv om en ammer og mensen ikke er kommet tilbake enda? Jeg har en gutt på snart 7 mnd og ammer fortsatt,og mensen er ikke kommet tilbake enda..men vi har lyst å prøve på to tette,så lurer på om det er mulig å bli gravid selv om mensen ikke er tilbake..har hørt begge deler om dette!
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 29. juli 2010 #2 Skrevet 29. juli 2010 Du har jo EL før du får tanta, så det er fullt mulig! Men litt vanskelig å vite når EL kommer tilbake da. Sånn helt generelt har legen min sagt det er vanlig å få tilbake mensen ca et halvt år etter fødsel. Det stemte godt med meg begge gangene, så da kan dere vel få det til snart! :-) Det er bare å holde på, så kan du jo ta en test hvis du tror du kan være gravid.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 29. juli 2010 #3 Skrevet 29. juli 2010 Forresten - jeg ble gravid mens jeg ammet. Han var 10 mnd, så jeg ammet ikke så mye, da. Fortsatte å amme tre måneder etter jeg ble gravid også. Ikke noe problem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå