bella1980 Skrevet 28. juli 2010 #1 Skrevet 28. juli 2010 Etter tre netter med maserier som har vært virkelig vonde og vart over et minutt og har kommet med 3-15 minutters mellomrom og holdt meg våken det meste av natta var jeg i dag tidlig så sliten og lei at jeg ringte føden og spurte om det var mulig å få komme til undersøkelse. Det er så godt at de er forståelsesfulle og hjelpsomme der Først foreslo de at jeg kunne kontakte egen jordmor, men jeg har bare gått til legen min til kontroller og han har ferie nå. I tillegg så ba jeg ham faktisk om en undersøkelse for to uker siden, noe han ikke ville gjøre siden han ikke hadde peiling på dette med å kjenne etter modning og sånn (hallo... han er jo lege jo???) Men anyway... jeg fikk i hvert fall komme til kontroll og synes jeg fikk gode nyheter jeg i hvert fall. Livmormunnen er visst nok både myk og sentrert, noe som tyder på modning... ikke helt avflatet enda, men likevel to cm åpning (siden jeg er andregangsfødende)! Var så godt å føle at det faktisk har en effekt med alle disse maseriene, føle at det ikke bare er fånyttes med disse smertene siden det varer i timevis bare for å stoppe opp. Etter undersøkelsen har det også kommet litt blodig slim, så nå er jeg spent på om det kommer mer i morra! Håper det skjer noe mer snart!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå