Gå til innhold

seteleie i uke 31

mamma til blå 2010 og rosa 2016

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har erfaring med det? var på ul i dag og det viste seg at gutten ligger i seteleie. hvordan er sjansen for at han vil snu seg før fødsel? som om jeg ikke har angst nok for fødsel om ikke han skal ligge gal vei også. da er det bare å knipe igjen som best jeg kan.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok det er godt med tid og plass for at gutten din kan snu seg enda, så ikke stress med det. Da jeg fikk min første lå hun i hodeleie lenge... men så plutselig på en svangerskapskontroll rundt uke 35 omtrent hadde hun snudd seg... Fikk beskjed om å ta dette med ro foreløpig... og jenta mi snudde seg i hvert fall til hodeleie igjen før fødsel :)

Skrevet

takk for svar. da krysser jeg fingrene på at han snur seg i tide. men får lese meg litt opp om seteleie just in case.

Skrevet

Min lillegutt lå i seteleie da jeg var 31 uker. Fikk et tips av JM om hvordan jeg kunne forsøke å få han snudd ved hjelp av tyngdekrafta. (Var utrolig plagsomt med hodet hans oppunder ribbeina!!!)

Du må stå på alle fire, legg deg ned med overkroppen, og baken godt opp. Ligg slik en halv time.

Det fungerte utrolig bra på meg! Merket like etterpå at han hadde snudd på seg. Så det anbefales å prøve. Det er stor sannsynlighet for at det vil fungere såpass tidlig, mens det ennå er rimelig med plass.

Var på kontroll i dag, er 34 uker nå, og han ligger fortsatt i hodeleie. Håper bare han holder seg der;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...