blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 28. juli 2010 #1 Skrevet 28. juli 2010 er det noen som vett om det funker eller ikke??? begynner å bli ganske klar for at det skjer noe snart... har hatt en del kynnere og modning og synes godt at babyen snart kan fnne veien ut... lurer bare på om trampoline og tyngdekraft kan hjelpe oss litt, noen som vet??
Lykkeliten 2 Skrevet 28. juli 2010 #2 Skrevet 28. juli 2010 Dette lurer jeg også på, og evt hvor lenge man må hoppe? Jeg gikk inn i sengen og sto der og hoppet litt i ste men tydeligvis ikke lenge nok
Mammahjertet <3 Skrevet 28. juli 2010 #3 Skrevet 28. juli 2010 Jeg fikk en oppskrift fra jordmor sist jeg var hos henne. Og dette funker kun hvis der er en viss modning på gang. Hun sa at hvis jeg går noen dager over termin skulle følgende skje: Time hos henne avtalt, hun skal prøve å strippe meg litt. Deretter skal jeg gjøre følgende. Dra hjem, ta et Klyx(ikke lakserolje), holde klyxet inne i 15-20 min før jeg går på do. Deretter når jeg er klar for det burde jeg gå en tur på rundt 15 min som gjorde at jeg fikk god varme i kroppen. Gjerne gå litt i motbakke. Deretter dra hjem for å ta et passe varmt bad eller en god dusj. Til slutt tvinge/forføre(he-he) min kjære til en runde. Etterpå skulle jeg ligge i hvert fall 1 til 1 1/2 time i sengen med rompa litt høyt. DETTE hadde gjort susen for flere sa hun. Hun har lang erfaring som jordmor. Og det nesten viktigste av alt. Det er viktig å slappe av. Hvis en har stresshormoner i kroppen så kan det gjøre at kroppen ikke blir klar for å føde. Hun fortalte at mange av rådene som ligger ute på nettet bare fører til maserier og slitne/stressede kropper. *krysser fingrene for at jeg slipper å gå over termin*
OhMyGod!!! Skrevet 28. juli 2010 #4 Skrevet 28. juli 2010 det er risiko for morkakeløsning hvis man driver med trampoline, så ville absolutt ikke gjort det :| prøv sex heller, og sånne litt mer harmløse ting
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 28. juli 2010 #5 Skrevet 28. juli 2010 enig... ikke trampoline... farlig.. Triggerpunkt på yttersiden av lilletåa, ca midten... du kjenner når du treffer.... masser.... kynnere.... forsterker også rier under fødsel.... Brystvortemassering.... orgasme... Harmløst.. Ja... :-D Virker det ?? Prøv.... :-DD Og denne her sex' n da... :-) Disse tipsa fikk jeg av JM .... Jeg har ikke født... :-(
sistekanutt Skrevet 28. juli 2010 #6 Skrevet 28. juli 2010 er et triggerpungt bakpå leggen også. legg 4 fingre ved siden av hverandre fra knokene/kulene og oppover. den øverste fingeren føres til ca midtbakpå leggen. der ca finner du et ømt punkt. du kjenner når du treffer. masser! jeg masserer dette punktet hver kveld, på begge ben. masse kynnere og stikkinger, at det trigger kjenner jeg vertfall... snart uke 38 her og fødeklar som bare det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå