Gå til innhold

Erfaring med igangsettelsesakupunktur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på igangsettelsesakupunktur i dag! Noen som har prøvd dette? Hvis det funket, hvor lang tid tok det før du begynte å kjenne noe? Og brukte du lang tid på fødselen? Er veldig spent på om det funker, men kjenner ikke noe enda, har termin i dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Har ikke testet akupunktur men refleksologi for å sette igang. Er jm ikke så ulikt i prinsippet. Jeg hadde menstermin den 26., fikk da beh kl 17 dem dagen. Hadde masse kynnere utover kvelden - som vanlig. Gikk over i uregelmessige rier ca kl 23. Kl 2 var de så vonde at jeg sto opp. Kl 8 igår morges var hun ute! UL-termin er forresten ikke før på søndag. Hadde bare ikke tid til å vente. :-) Er man moden har jeg stor tro på at sånne ting hjelper!!

Skrevet

Hei!

Dette lurer jeg også på. Var og fikk igangsettende fotsoneterapi + akupunktur i dag.

ca 7 timer siden nå, og kan ikke si at jeg kjenner noe til det enda. =(

Hvor satte de nålene på deg?

Skrevet

Åh, er spent på om du får mange positive svar på dette innlegget. Jeg håper på å få igangsettelsesakupunktur i morgen. Har fått noen behandlinger med modningsakupunktur nå, og har menstermin i morgen. Har i morgen 9 dager til ul-termin, men jeg tror mer på mensterminen. Så jeg krysser fingrene for at snuppa er ute i løpet av denne uka :o)

Skrevet

Nå er det snart 12 et døgn siden akupunkturtimen, men ingenting har skjedd. Kjenner ikke noe heller. Spennende og høre hvordan det går/har gått med dere andre! Så dere må gjerne oppdatere. Ellers må gjerne flere komme med deres erfaringer! Morsomt å høre om erfaringer rundt dette området. For dette er også noe jeg har stor tro på at virker, så lenge barnet er klart!

Skrevet

Nå har jeg nettopp fått akupunktur :o) Babyen kommer jo ikke før den er klar uansett, men håper-håper-håper på fødsel om ikke lenge. Blir vel til å kjenne litt ekstra etter alle symptomer i dag regner jeg med...

Lykke til!

Skrevet

Hei igjen!

4 dager siden jeg fikk akupunktur og 4 dager igjen til UL-terminen.

Fortsatt stille og rolig her.

Hvordan går det med dere andre??? =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...