Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er i min 27 uke nå...har hatt mye ligamentsmerter i dette svangerskapet..

Har det fortsatt, når jeg reiser meg opp fra sofaen, sengen, stolen da kan det gjöre skikkelig vondt nederst i magen og på sidene..

Jeg har også den siste tiden opplevd å få veeeldig vondt rett over skambeinet mot höyre side en helt utrolig "ligament-lignende" smerte som bare tar pusten fra meg. Jeg kan ikke bevege meg, blir helt paralysert...föles litt som å få "hold -i -siden" men nesten 1000 ganger verre..

Får det ofte om natten når jeg skal snu meg i sengen..merker at babyen er der i det "området" når det gjör vondt og blir extra vondt når babyen sparker..

Kan det väre ligament smerter men også det at babyen kommer borti noe der inne?

Hadde ikke disse smertene i mitt förste svangerskap og plages veldig mye med dette..syns også at babyen sparker mye innover mot ryggen og nedover..mer "ubehagelige" spark enn med förste..

Noen med samme erfaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142135444-noen-andre-som-opplever-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan være bekkenløsning også. Dette er veldig forskjellig fra folk til folk om hvordan symptomer man har. Men kan jo være en kombinasjon av bekkenløsning i tillegg til ligamentene som strekker seg. Om dette ikke gir seg ta en tur til legen slik at du ev kan komme i gang m fysio ev bassengtrening. God bedring og lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...