Gå til innhold

urolig baby! uke 34+5.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den lille i magen er veldig urolig for tiden. Blir rett og slett uvell av det. Vet jeg skal være glad for at jeg kjenner liv, men kan det være bekymringsverdig at han er så urolig også. Kan han være stresset ??

Flere som har kommet like langt i sv som har slike urolige babyer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Er i uke 35 og har hatt et helt vannvittig aktivt barn hele tiden. jordmor sier det bare er bra, da kjenner man jo iv som du sier. Har ikke hørt noe om at barnet kan være stresset, gjør heller ikke noe som skulle itlsi at han burde bli det. dette er min nr. 2, kanskje de er mer aktive? Og dere som har hatt slike "aktive mager" før: blir de like aktive når de kommer ut?

Skrevet

Vel, vesla her er veldig aktiv av seg, har kjent liv hver eneste dag siden uke 16, og det virker som om hun er våken døgnet rundt! Selv om det neppe er tilfelle hehe så lenge hu holder seg unna blæra mi er jeg fornøyd :D (31+2)

Skrevet

Noen dager er lillegutt HELT vill inni der.. hehe

Nesten så jeg lurer på om noe er galt, men alt står bra til og det er bare sunt at han er aktiv:)

Skrevet

Forrige gutten min var VELDIG aktiv i magen, og er høyt og lavt nå og! Så det stemte på ham. Denne jenten er også veldig aktiv, men jeg håper hun er litt roligere her ute, det kan bli hardt med to turbotroll og en rolig gutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...