Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan kjøpe Troll barnehagesekk?

Og hvordan er denne i forhold til bukkene bruse sin som de selger på obs?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler Bergans eller Troll.

En sekk som er smal i ryggen, og med feste både over bryst og hofter. Og som selvsagt ikke er for lang

Jobber i barnehage og ser hvor mye de barna som har ulike prinsesse-/bilsekker sliter når de går med sekk på tur.

Skrevet

Hvor selger de Troll sekken da?

Skrevet

Vi har den minste til Helly hansen til vår 2,5 åring.

Er utrolig fornøyd med den, den ligner i grunn på bergans sin, med slik over brystet. Nå bruker jo ikke han den så mye på tur enda, men den blir nok godt brukt når den tid kommer :)

Har jobbet i barnehage selv.

Vet ikke hvordan troll sin er, men hvorfor MÅ det være troll da? :P

Skrevet

Jeg vil anbefale Bergans 12 liter sekk. Den kan brukes i bhg først, og er super som trusekk på skolen til barna er 9- 10 år hvertfall. Så om den er dyr, kan den brukes lenge. Jeg er lærer og ser at mange bruker den på turer på skolen, da er det jo ofte kun mat og drikke man skal ha med.

Skrevet

Men om den kan brukes til en 9-10 åring, vil jo den bli aaaalt for stor for en to-åring i barnehagen??

Jeg ville heller kjøpt så den passet jeg... Vet ikke hvor mange liter det er i vår HH sekk, men jeg er i hvertfall fornøyd :)

Skrevet

Kjøpte en 10 l. Troll barnehagesekk på Ark

Skrevet

Så Troll barnehagesekker på XXL i går:-)

Jeg har forresten Bergans til mine to, minsten har den minste som passer veldig fint fra 2års alder (som var overraskende billig, trur den kosta rundt 300,-) mens skolegutten bruker den som er hakket over når de er på tur i skogen med skolen. Veldig gode og slitesterke sekker :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...