Gå til innhold

Tannfrembrudd og sukkervann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår har begynt å få _mange_ tenner på en gang. Det er små kuler i hele munnen som presser på, og hun har jo selvfølgelig ufattelig vondt stakkar. Jo mer det presser, dess vanskeligere får hun for å sove, så vi trøster og koser i et par timer hver kveld og ofte iløpet av natta også om det er ekstra mye plager.

NÅr det har stått å som verst har vi gitt henne paracet for å lette smertene, men vi vil jo ikke gi for mye av det heller.

Så derfor lurte jeg på om sukkervann kan hjelpe på dette? Og blir hun holdt våken av det i verste fall?

Kunne vært flott å fått oppskrift på det også om det skulle være godt for noe :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd Dentinox?

Det er reddende her iallefall! Mini er 4 mnd og her buler tenna i underkjeven spesielt!

Den siste uka spesielt har han begynt å sikle masse,spiser helt desperat på henda sine og det eneste som hjelper litt er når han får dentinox og vi gnir smokken over tannkjøttet i underkjeven..

Så er ikke tvil om hva som er på ferde her i allefall:)

Skrevet

Vi har begynt på flaske nummer to av det, så det funker dårlig etter en liten stund :-) mulig jeg må skynde meg avgårde og få tak i bitering som skal kjøles.

Skrevet

du har ikke noen bekjente i amerika eller england som kan sende et par tuber med teething gel? jeg fikk hjem et par esker funker utmerket. smurte på leppa mi bare for å teste å den virka i 3-4 timer :)

Skrevet

hehe ja da vet jeg ikke..Det funker her enn så lenge i allefall:)

Men bitering med vann i som kan legges i kjøleskapet er populært her:)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...