Gjest Skrevet 28. juli 2010 #1 Skrevet 28. juli 2010 Her går det for sakte. Har veid det samme i 1 mnd nå enda jeg fullammer og prøver å tenke på hva jeg putter i meg... Nå meldte jeg meg rett og slett inn i vektklubben til vg, som jeg gikk ned 16 kg med før jeg ble gravid! De har "tilbud" på innmelding nå i juli fant jeg tilfeldigvis ut, så hvis det er flere som tenker på å gå ned i vekt så vil jeg anbefale vektklubben til vg! Og ekstra hyggelig om det er andre mammaer som er med, så kan vi diskutere litt baby innimellom også!!! ) Jeg har laget en egen gruppe for oss mammaer inne på vk Selv fullammer jeg, og snuppa er bare 10 uker, så kommer til å legge på 500 kcal ekstra i begynnelsen og så tar jeg det derifra! Målet er ned 10 kg! Noen flere?
Tabitha Skrevet 28. juli 2010 #2 Skrevet 28. juli 2010 Jeg har også prøvd vektklubb.no, og det virket. Men vil helst slippe å fylle inn alt jeg har spist i dagboka, for det er jo meninga at man skal kunne ha den nye livsstilen i mange år. Gikk ned noen kilo etter fødselen, men så tok jeg p-sprøyte og har nå gått OPP de kiloene igjen :-/
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 28. juli 2010 #3 Skrevet 28. juli 2010 Jeg skal ned ihvertfall 20 kg! Gikk opp 18 i svangerskapet og de skal i allefall bort! Men fader å de fordømte kiloene sitter! Men jeg sliter mye med viljestyrken! VET at jeg burde trene, VET jeg ikke burde spist den brødskiva med nugatti... Uff....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå