Gå til innhold

Fødebagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når cirka begynner dere å pakke fødebagen?

Jeg er i uke 31,så kanskje litt tidlig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også uke 31. Har skrevet pakkeliste, men ikke begynt å pakke. Tenker jeg begynner å pakke når jeg er rundt uke 34 -35 ^^

Skrevet

jeg er 37 uker og har enda ikke pakket bagen, kanskje på tide:P

Skrevet

jeg har 4 uker igjen nå og har pakket det meste av det som skal i bagen, mangler kamera og mobil og slikt vas. men jeg følte at det var jo greit å pakke det når jeg hadde det meste klart uansett :)

så nå blir nå disse to bagene å stå i veien for alt som eller skjer på gjesterommet :P men man vet jo aldri med disse babyene, har skjønt det at de ikke bryr seg så mye om den datoen vi her ute har skrevet på ett ark :D

Skrevet

Har termin i dag, pakket bagen i går....

Mangler et par småting, men det hiver jeg oppi når det trengs.

Skrevet

Jeg er 38+6 i dag og pakka baggen i går :-P La frem det som skulle i baggen for et par uker siden da..

Skrevet

Jeg er 31+1 og tenkte jeg skulle begynne å handle inn ting til bagen i dag :) Selve bagen er nyvasket, og heeelt tom hehe regner med at den er ferdig pakket innen søndag

Skrevet

Jeg er treig ser jeg.. Er 39+1, og har enda ikke pakket bagen:p

Gjest poäng
Skrevet

Uke 36, har såvidt begynt å tenke på den. Har en følelse av at jeg ikke vil føde før terminen har kommet og gått med to uker, så jeg stresser ikke med den heller.

Skrevet

Er også i uke 31 og har også skrevet liste, men ikke begynnt å pakke noe ennå...

Skrevet

Jeg er også i uke 31, og har termin dagen før deg :) Har ikke begynt å tenke så mye på bagen enda. Sist pakket jeg etter at vannet hadde gått, og det gikk fint. Var veldig spent og oppspilt da, så vanskelig å tenke klart, men tror ikke jeg savnet noe på sykehuset likevel. Satser likevel på å ha pakket en del og skrevet en liste over resten på forhånd denne gangen. Men tenker at det er sånt jeg kan pusle med når permisjonen starter. Diverse innkjøp til fødebaggen tenkte jeg kanskje jeg kunne begynne med nå fremover når jeg ute og handler likevel (tenkte å kjøpe nye amme bh-er og diverse toalettsaker, som småflasker med shampo/balsam/såpe/bodylotion, og tannkost, tannkrem og leppepomade).

Skrevet

Pakka ned klær i dag (32+5). Litt tidlig ute kanskje, men etter råd fra jm. Var til kontroll og fortalte at jeg siste uka har slitt med kraftig nedpress, stikkinger i underlivet og kynnere som virkelig tar tak både i ryggen og lårene og varer i timesvis. Ho mente det kunne høres ut som lille frøkna mi var av den utolmodige sorten og kunne komme før. Lurt å ha klart da det meste så man bare kan slenge i toalettsaker, cam og papirer på tur til føden (hos meg går det så fort så vi må ha forlatt huset senest 1 time etter riene har startet om ikke ungen skal komme i bilen).

Skrevet

Bagen min er nå pakket ferdig og er i bilen (32+2) MEN dette er bare pga at jeg har født før tiden med begge to og at mannen min alltid glemmer å komme med klær, toalettsaker og div ting til meg etter fødselen..

Også er det jo endel forskjellige ting oppi den som jeg har kjøpt rundt omkring.

Har også litt kjøre tid til sykehuset og må reise når jeg merker at det er noe pågang. Har aldri hatt lengere fødsel enn 3 timer ifra jeg kjenner noe til guttene har kommet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...