<3 Fødeklar <3 Skrevet 28. juli 2010 #1 Skrevet 28. juli 2010 Hei dere! Er 11 uker på vei, har mistet 3 ganger før. Har derfor hatt 3 UL hittil. Den 4 UL skal jeg på i august når jeg er 13+1. Skal jeg gå til Jordmor eller lege i mellomtiden? Eller tar de den første kontrollen på sykehuset da? Er ikke helt sikker på hva de gjør på den første kontrollen heller men? Noen råd? Hilsen meg:O)
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 28. juli 2010 #2 Skrevet 28. juli 2010 selv så har jeg ikke kontaktet lege enda, går bare til jordor, så tar hun kontakt med legen om det trengs. men jeg ville anbefalt deg å ringe enten jordmor på helsestasoneni ditt nærområde eller legen å høre etter med en av de. masse lykke til
<3 Fødeklar <3 Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2010 Takk for svar ) Har jo små angst for at det skal gå dårlig denne gangen også, men de andre gangene kom jeg til 8 uker da det skjedde. Nå nærmer jeg meg 12 uker så det er jo positivt.! Takk for det!)
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 28. juli 2010 #4 Skrevet 28. juli 2010 Bare hyggelig skjønner at du er redd for det ja, men som jordmoren min sa "nyt heller svangerskapet å håp på det beste, somregel så går det bra" men du har jo hadd ganske uflaks før, men nå får det sannelig bli din tur til å bli lykkelig også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå