Gå til innhold

Frida, eller noen andre vil du se på meg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei

Har du nå vært inne i en ensom periode? Får opp at dette er noe du selv har ønsket på en måte. At det muligens var noe du trengte for å komme videre?

Får opp at du nå er kommet over i en bedre periode, som også vil avsluttes med det du ønsker:)

Så om du ønsker det, vil jeg tro du snart kan finne den rette:)

Vanskelig å se når du blir gravid, siden du ikke prøver for tiden, men kan forsøke. På nyåret er det en fin mulighet, januar /februar / mars:)

Du har ingen dyr?

Lykke til.)

Annonse

Får ikke inn noe tydelig tegn på at du flytter.

Ikke med det første hvertfall:)

Men kjærligheten kommer nok en gang veldig sterkt frem:)

Har du lyst til å jobbe med barn? Eller jobber du med barn kanskje?

Føler du kan passe til dette, men du må nok bli flinkere til å finne frem tålmodigheten:)

310886

Får opp at han kan være litt egoistisk, veldig opptatt av hva andre tenker og synes om han. Vil helst være på topp! Veldig arbeidsom, men tenker mest på penger. Sliter litt med å se andre verdier.

031089

Får han inn som litt negativ, ikke den som er glad i å prøve noe nytt..

Men får også inn denne personen som en som virkelig bryr seg om deg. Han er en omsorgsfull person, men ikke alltid han klarer å vise det.

Aldri forsøkt dette før. men du får se om du kan få nnoe utav det:)

Annonse

Spennende:) hvilken av dem er barndomsvennen da?

Kan godt prøve å få inn litt mer på en av dem:)

Har du ønsket deg barn lenge eller?;) Tror du kan bli gravid veldig lett, så du må passe på dersom du ikke er helt klar:)

Får han inn som en veldig selvsikker person. Han vet hva han vil, og han klarer som regel å mestre det. Har han bestemt seg for noe, så klarer han å gjennomføre det;)

Han er ikke en veldig følelsesperson. Han er litt for "smart" på en måte, han sier ikke noe før han er helt sikker på at det er det rette

Han er nå i en periode med fremgang, han er inne i en lykkelig periode.

Får faktisk inn deg også her. Har du fortsatt ikke fortalt ham at du er interresert? Får inn positive følelser i forhold til dette. At det kommer til å ende veldig bra.) Kanskje på tide han får vite det?;)

Får enda en gang inn dette med barndomsvenner. At det kommer en positiv nyhet:)

Lykke til:) Håper jeg har truffet på noe!

Vet ikke om det er deg eller henne jeg får inn. Men en med halvlangt mørkt hår. Litt liten, altså ikke veldig høy, ganske slank og egentlig.

Kan bli tatt for å være litt alvorlig, men det kommer egentlig av at hun er litt sjenert.

Får også inn en litt høyere person, med langt lyst hår. Oppsatt i hestehale.

Alltid smilende, og virker veldig selvsikker, men er egentlig ikke så selvsikker som det kan virke som.

Helt feil?:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...