Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #1 Skrevet 28. juli 2010 Blir så forbanna sint og sur og lei meg at jeg kunne banket opp noen idioter som jobber der!!!! Pappaen til minsten mister pappapermisjonen sin til tross for at vi har gjort akkurat som NAV sier at vi skulle gjøre. Vi har fått feil veiledning fra NAV og nå sier den jævla kjærringa at hun kan da ikke huske hva hun har sagt. Nå sier hun noe annet og nekter han å ta ut permisjonen sin. Har klagd og fått avslag på det også Blir bare så opprørt og lei av alt dette, har hadd masse problemer med NAV her og vet at jeg er langt fra den eneste. NAV trur de kan gjøre ka faen de vil og de har alltid rett uansett! Føler vi er så sjanseløse mot et slikt system som egentlig ska være rettferdig og som vi må forholde oss til i mange av livets situasjoner! HATER NAV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #2 Skrevet 28. juli 2010 Du har min hele og fulle støtte! Det er grusomt så mange feil de gjør, og så lite de bryr seg om oss som det går ut over. Skal selv sitte i ukjent antall måneder mens de behandler en anke. På grunn av feil de har gjort fikk jeg avslag på uføretrygd selv om alle eksperter sier jeg skulle hatt innvilget. Nå får jeg ikke aap i ankeperioden fordi mitt gamle vedtak gikk ut, men jeg ikke har lov til å søke nytt i ankeperioden da det vill annullere min anke. I tillegg kvalifiserer jeg ikke til aap fordi det ikke er mer behandling/avklaring igjen i mitt tilfelle. Dvs jeg må velge om jeg vil være uten penger til de en gang har behandlet anken, eller søke sosialen for hjelp, men da måtte selge bilen jeg står som medeier på. Selger vi bilen mister mannen min sin jobb også, og vi blir to på sosialen. Han tjener ikke nok til å forsørge familien på bare sin inntekt. Derfor må vi få lånt oss penger i disse månedene og håpe på det beste med at behandlingstiden blir kort og søknaden innvilget. Blir den ikke det er jeg uten muligheter og blir liggende hjemme ufør, uten inntekt og med gjeld. I min situasjon vil vi heller ikke få pappaperm, selv om jeg ikke klarer å løfte eget barn en gang og må konstant ha mennesker i huset som kan hjelpe meg, og mennesker som kan hjelpe meg med barnet. Jeg regnes nemlig som en helt vanlig hjemmeværende jeg. De driter i den enkeltes situasjon. Så joda... jeg forstår godt at du og mange andre hater NAV. Er ikke så begeistret for hvordan NAV driver jeg heller. Det er mennesker som tar livet av seg på grunn av dem flere ganger i året. Men der stopper det for meg, de klarer ikke å presse meg ned SÅ langt!!!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #3 Skrevet 28. juli 2010 Jeg kjenner pulsen stiger når jeg leser innlegget ditt. Herregud, så forferdelig urettferdig. Du nevner at dere har fått avslag på klagen? Avslag fra NAV lokalt? Dere må sende klagen videre. Jeg husker ikke hva klageorganet heter, men det skal stå i det skriftlige avslaget dere har fått. Jeg jobber i rusomsorgen og tar ofte telefoner for mine klienter til NAV. Det er langt mellom hver effektive og hyggelige telefonsamtale jeg har med menneskene som jobber der. Jeg havner mer enn ofte i konflikt med dem og jeg kjemper med nebb og klør for mine klienter (som ofte er for psykisk og fysisk nedbrutt og periodevise ressursløse) Jeg journalfører enhver samtale med NAV. Ofte har de gått tilbake på sitt ord. Til og med når det har vært journalført av meg samt at vi har hatt vedkommende saksbehandler på speaker under møtet. Jeg forstår ikke at de våger å lyve slik... De kan umulig ha det bra med seg selv. Jeg forstår ikke hvorfor de som ikke liker seg i NAV er i NAV... Hvorfor de som ikke har tilstrekkelig menneskekunnskap, empati, faglig styrke og evne til å stå i stress -fortsatt jobber der!!!???!! Det er også gode fagfolk i NAV, men de slutter ofte eller så drukner de i mengden av de udugelige. Jeg håper dere har anledning på å klage videre.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #4 Skrevet 28. juli 2010 Har hørt rykter om at NAV ansatte får bonus for å holde avslagsprosenten på et visst nivå. Det er billigere å gi en saksbehandler bonus enn å gi en ufør uføretrygd. Vet ikke om dette stemmer, men det sies at det er sånn. I så tilfelle tjener saksbehandlerene faktisk personlig på at folk får avslag. Først avslår de noen ganger uten grunn, eller på feil grunnlag slik at det er deres feil men at man alikevel må vente på ny 4-8mndrs behandlingstid. Så stiller de umulige krav, som at vi må reise på tvers av hele landet flere gang i året for å utredes av eksperter, for så å avslå ekspertuttalelsene på grunnlag av uttalelser fra legen som jobber for NAV, som ingen søkere har fått møte/bli undersøkt av. Så utredes man av NAV sin egen instans ARK, som om de gir den uføre medhold, heller ikke godkjennes fordi NAVs lege mener noe annet. OG ikke tro det er enkelt å få fri rettshjelp enda man har rett til det. Det er knapt noen trygdeadvokater igjen i landet som ikke selv har blitt syk av å jobbe i systemet og måttet slutte med trygderett. Det er en livslang kamp. NAV jobber akkurat nå med å få innført en ny regel om at uføretrygd skal hete uførestønad, og behovsprøves (den syke skal gjenutredes) hvert år.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #5 Skrevet 28. juli 2010 Den pappapermisjonen er vekk den. Man skal ALDRI stole på hva en person som jobber for NAV sier. De vet ikke noe om sine egne regler. Fikk tidlig beskjed der at de ikke har plikt til å opplyse om brukeres rettigheter og plikter, men bruker har plikt til å selv finne ut av rettigheter og plikter. Så i følge deres reglement har du gjort en feil med å tro på henne, og har derfor mistet pappapermisjonen.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #6 Skrevet 28. juli 2010 Hvis du mener du er ufør i en slik grad at du ikke kan jobbe på noen måte, og heller ikke kan ta deg av et barn uten at du har folk konstant i huset, altså at andre tar seg av barnet mens du bare er der, synes jeg at du ikke burde få barn i det hele tatt!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #7 Skrevet 28. juli 2010 Og så var det den evige debatten igjen... Jeg er glad for at jeg OG BABYEN overlevde ulykka. Du kan mene hva faen du vil om det, men jeg ønsker ikke barnet mitt dødt bare fordi jeg er kvestet for livet! Ufølsomme menneske... jobber du på NAV kanskje???
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #8 Skrevet 28. juli 2010 NAV plikter å informerer om rettigheter og plikter jf. Forvaltningsloven.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #9 Skrevet 28. juli 2010 Minner meg faktisk om hvordan han Krøvel Velle-Volle blir møtt i Joker Nord. "Det kommer nye tall (eller de samme).Og en liten hundevalp. 2 tall slår krøll og 1 tall rister og forsvinner. 3 blir 8 og så forvandler seg til en B" "Vi har fått spørsmål om vi ikke kan forenkle reglene litt, og det har vi gjort.. vi har strøket regel 64 – 12.. avsnitt F i gul.. sektor.. " :-)
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #10 Skrevet 28. juli 2010 Den var god! Det er litt på den måten. Vanskelig å le av noe så tragisk som NAV, men slik er det.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #11 Skrevet 28. juli 2010 Her er mer :-) http://www.nrk.no/programmer/tv/team_antonsen/3571645.html
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #12 Skrevet 28. juli 2010 Moralen er: Få alt skriftlig. Når NAV veileder deg i noe,be om en veiledning på mail. Det kan bli problemer når ansatte glemmer hva de har sagt (skjønner det, da prater jo med fler enn 3 personer pr mnd),eller din saksbehandler blir sykemeldt/slutter osv. Få alltid alt skriftlig!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #13 Skrevet 28. juli 2010 Burde jo visst bedre å fått det skriftlig første gangen. Vi var innom nav for å høre hvordan vi skulle gjøre dette med permisjon, og fikk en time til et eget møte med de som hadde med dette å gjøre. Vi møtte noen uker senere, og da var det to representanter fra NAV der som hjalp oss å fylle ut de papirene vi skulle. De kontrollerte at alt var rett, og vi spurte om det var noe mer vi måtte gjøre. Vi informerte om at pappaen skulle være borte pga jobb i en lengere periode når min permisjon gikk ut og at han da måtte ta ut permisjon når han var tilbake. Det var uvisst hvor lenge han skulle være borte, så vi kunne ikke si en bestemt dato. De sa at det bare var å komme innom kontoret litt tid i forveien og innen barnet er 3 år og si ifra. Da skulle det ikke være noe problem å ta ut permisjonen. Når han for noen måneder siden skulle ta ut permisjon og gikk innom nav for å melde ifra om dette fikk vi til svar at det hadde vi ikke søkt spesielt om på et eller annet skjem (de visste ikke hvilket skjema som skulle brukes) og at kravet om permisjon var falt bort. Dette sier altså den samme damen som hadde møtet med oss og som sa hvordan vi skulle gjøre det. Vi ba om eget møte med NAV for å finne ut av hvordan dette skulle gjøres, fordi vi ikke klarte å finne ut av dette på internett. Vi har klaget både til det lokale nav og et steg videre, og fått avslag her også fordi vi sa ifra om dette for sent!! Faen heller, hvis vi hadde visst om dette i tide, hadde det heller ikke vært noe problem å levere riktig søknad, eller tatt ut permisjonen da! Sente jo klagen inn dagen etter at vi fikk avslaget. Og det etter at vi har gjort akkurat det vi fikk beskjed om på møtet! Burde hadd med lydopptaker med. Skal alltid gjøre det heretter! Tror mange i NAV må være ruset på jobb for i det hele tatt klare å komme seg gjennom en arbeidsdag. Er så synd at dette skal gå utover helt uskyldige. Barnet vårt og pappaen hadde virkelig hadd godt av noen uker permisjon sammen, etter at han har vært borte fra henne i nesten et helt år. Det var nå de skulle ta igjen den tapte tiden sammen og knytte bånd, men NAV ser ikke at det er til det beste for barnet. Det er nok ikke verst for oss å få et avslag på dette, syns mer synd på deg som er ufør og alle andre som virkelig hadde trengt en hjelpende hånd fra Staten, at dere bare skal bli møtt med slike holdninger som NAV har. HI
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #14 Skrevet 28. juli 2010 Det er faktisk vanskelig å få ting skriftlig fra dem siden de faktisk er klar over at de ofte gjør feil og ikke vil kunne stå til ansvar for det. Å ta lydopptak er vel og bra, men du må huske å starte opptaket på en politiavhørslignende måte. Du må rett og slett ha saksbehandler til å si at hun, fullt navn, aksepterer at dette blir tatt opp og kan brukes som bevis dersom saksbehandlingsfeil skulle oppstå. Jeg fikk det fra en saksbehandler, men fikk alikevel ikke bruk for det da hun sluttet kort tid etterpå og jeg fikk beskjed om at man ikke kan stille tidligere ansatte ansvarlig for noe. Kan man bevise det er det den enkeltes feil, kan man ikke er det NAV som instans og du vil aldri komme noen vei. Så sånn er det. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #15 Skrevet 28. juli 2010 Trudde egentlig at vi hadde skriftlig det vi trengte, men når det er ting man ikke vet om at man burde ha, er det vanskelig å huske på å få det skriftlig. Hadde aldri trudd det skulle bli et problem med den pappapermisjonen....
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #16 Skrevet 28. juli 2010 Det er en forferdelig papirmølle som er tung og krevende å komme gjennom. Dersom anke nr 2 ikke går gjennom vil jeg anbefale advokathjelp. Den første rådgivningstime er som oftest gratis,og så kan det jo hende at en eneste time til 800kr er nok for at dere får løst saken. Verd å prøve om dere har økonomi til det.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #17 Skrevet 28. juli 2010 Til info 15:21 Nav-ansatte får ikke bonus for å holde avslagsprosenten på et visst nivå, eller for noe annet for den saks skyld. Det skulle vel tatt seg ut. Men noe Nav-ansatte berømmes for, er antall klienter i aktivitet. Dersom du søker om uføretrygd spiller ikke saksbehandlingstiden noen rolle, du får etterbetaling fra søknadstidspunktet. Hvor i all verden baserer du informasjonen om at de fleste trygdeadvokater har blitt så syke av å jobbe i dette systemet at det knapt finnes flere igjen? Her trenges en kildehenvisning. Hva skulle det blitt av pensjonsfondet dersom Nav ikke hadde fokus på arbeid og aktivitet? Dersom forutsetningene for en ytelse, og da spesielt uføretrygd som er en varig ytelse, ikke var ytterst strenge? Jeg setter ihvertfall pris på at mine skattepenger fordeles med omhu. Lenge leve Norge AS.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #18 Skrevet 28. juli 2010 http://www.nav.no/Familie/Svangerskap,+f%C3%B8dsel+og+adopsjon/Fedrekvote Står svart på hvitt på Navs side, og er således tilgjengelig for enhver idiot som trenger informasjonen. Trenger ikke å være Mensa-medlem for å finne ut av at man må søke før mors siste stønadsdag. Men klart det er bedre å skylde på andre enn å innse at man selv har gjort en feil. Dersom alle som ikke har undersøkt rettighetene sine, eller glemt å søke om noe, skulle ha skyldt på Navs ansatte, og dermed fått gjennomslag, så hadde det slått fot under hele velferdsstaten. Ta nå litt ansvar for deres eget liv da! (og nei, jeg jobber ikke på Nav)
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #19 Skrevet 28. juli 2010 Jeg synes innlegget ditt blir så barnslig når du roper og banner slik. Og hvis du er slik mot de som jobber på NAV, så synes jeg kanskje det ikke er så rart du synes du har mange problemer med NAV. NAV tror ikke de kan gjøre som de vil. De har et lovverk som staten har bestemt. Og det skal de følge. Dessverre skjer det menneskelig svikt i NAV også, men det er menneskelig, ikke NAV sin feil. For meg blir det for barnslig. Og på mange måter har det mange trekk med rasisme; "Alle tyskere er teite fordi jeg møtte en som var teit" Jeg har opplevde at jeg ikke har fått den informasjonen jeg burde ha hatt hos NAV, men det klandrer jeg en person for, ikke hele NAV. Jeg er faktisk sjeleglad for at jeg får penger når jeg er syk, arbeidsledig og andre situasjoner jeg får bruk for hjelp. Og de har gitt meg både sykepenger og dagpenger.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #20 Skrevet 28. juli 2010 Jeg skjønner deg kjempe godt, har også VELDIG dårlig erfaring med NAV!!!! Problemet er at mange av de som jobber der er inkompenente og kjenner ikke lovverket og sitt eget system. De som behandlet min sak kunne ikke folketrygdeloven, og den bruker de nok MYE i jobben sin. Det tok lang tid før jeg fikk det jeg skulle, men jeg ga meg ikke, og til slutt ordnet det seg. Viss ikke hadde jeg fått utbetalt 100 000,- mindre enn jeg har rett på i permisjonstiden, og det er mye penger!!! Skulle tro de prøvde å lure folk for å spare penger....
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2013 #21 Skrevet 1. juni 2013 Burde jo visst bedre å fått det skriftlig første gangen. Vi var innom nav for å høre hvordan vi skulle gjøre dette med permisjon, og fikk en time til et eget møte med de som hadde med dette å gjøre. Vi møtte noen uker senere, og da var det to representanter fra NAV der som hjalp oss å fylle ut de papirene vi skulle. De kontrollerte at alt var rett, og vi spurte om det var noe mer vi måtte gjøre. Vi informerte om at pappaen skulle være borte pga jobb i en lengere periode når min permisjon gikk ut og at han da måtte ta ut permisjon når han var tilbake. Det var uvisst hvor lenge han skulle være borte, så vi kunne ikke si en bestemt dato. De sa at det bare var å komme innom kontoret litt tid i forveien og innen barnet er 3 år og si ifra. Da skulle det ikke være noe problem å ta ut permisjonen.Når han for noen måneder siden skulle ta ut permisjon og gikk innom nav for å melde ifra om dette fikk vi til svar at det hadde vi ikke søkt spesielt om på et eller annet skjem (de visste ikke hvilket skjema som skulle brukes) og at kravet om permisjon var falt bort.Dette sier altså den samme damen som hadde møtet med oss og som sa hvordan vi skulle gjøre det. Vi ba om eget møte med NAV for å finne ut av hvordan dette skulle gjøres, fordi vi ikke klarte å finne ut av dette på internett. Vi har klaget både til det lokale nav og et steg videre, og fått avslag her også fordi vi sa ifra om dette for sent!! Faen heller, hvis vi hadde visst om dette i tide, hadde det heller ikke vært noe problem å levere riktig søknad, eller tatt ut permisjonen da! Sente jo klagen inn dagen etter at vi fikk avslaget. Og det etter at vi har gjort akkurat det vi fikk beskjed om på møtet! Burde hadd med lydopptaker med. Skal alltid gjøre det heretter!Tror mange i NAV må være ruset på jobb for i det hele tatt klare å komme seg gjennom en arbeidsdag. Er så synd at dette skal gå utover helt uskyldige. Barnet vårt og pappaen hadde virkelig hadd godt av noen uker permisjon sammen, etter at han har vært borte fra henne i nesten et helt år. Det var nå de skulle ta igjen den tapte tiden sammen og knytte bånd, men NAV ser ikke at det er til det beste for barnet.Det er nok ikke verst for oss å få et avslag på dette, syns mer synd på deg som er ufør og alle andre som virkelig hadde trengt en hjelpende hånd fra Staten, at dere bare skal bli møtt med slike holdninger som NAV har.HI http://www.nav.no/Fa...sjon/FedrekvoteStår svart på hvitt på Navs side, og er således tilgjengelig for enhver idiot som trenger informasjonen. Trenger ikke å være Mensa-medlem for å finne ut av at man må søke før mors siste stønadsdag. Men klart det er bedre å skylde på andre enn å innse at man selv har gjort en feil.Dersom alle som ikke har undersøkt rettighetene sine, eller glemt å søke om noe, skulle ha skyldt på Navs ansatte, og dermed fått gjennomslag, så hadde det slått fot under hele velferdsstaten.Ta nå litt ansvar for deres eget liv da!(og nei, jeg jobber ikke på Nav) Gleder meg til den dagen du treng hjelp av nav jeg.. uviten og dømmende du måå jo jobbe på nav.. Anonym poster: f5420eba770bdb69992274f02aaa8a6d
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2013 #22 Skrevet 1. juni 2013 Jeg synes innlegget ditt blir så barnslig når du roper og banner slik. Og hvis du er slik mot de som jobber på NAV, så synes jeg kanskje det ikke er så rart du synes du har mange problemer med NAV. NAV tror ikke de kan gjøre som de vil. De har et lovverk som staten har bestemt. Og det skal de følge. Dessverre skjer det menneskelig svikt i NAV også, men det er menneskelig, ikke NAV sin feil.For meg blir det for barnslig. Og på mange måter har det mange trekk med rasisme;"Alle tyskere er teite fordi jeg møtte en som var teit"Jeg har opplevde at jeg ikke har fått den informasjonen jeg burde ha hatt hos NAV, men det klandrer jeg en person for, ikke hele NAV. Jeg er faktisk sjeleglad for at jeg får penger når jeg er syk, arbeidsledig og andre situasjoner jeg får bruk for hjelp. Og de har gitt meg både sykepenger og dagpenger. Åja så du får hjelp av nav du jah.. hold munn din da din nav elsker.. Anonym poster: f5420eba770bdb69992274f02aaa8a6d
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2013 #23 Skrevet 1. juni 2013 Det er pokker så sant.. Gått på nav i snart 7 år og har blitt møtt med dritt vær jævla gang.. og no sitter jeg her uten penger eller mat og må vel vente til tirsdag da har det gått 5 dager hvor jeg ikke har hatt mat da jeg leverte en søknad onsdag etter jeg var der tirsdag og fredag hadde jeg ennå ikke fått penger og prukt opp siste hundrelappen jeg hadde.. egentlig har jeg rett på ufør men pga dårlig jobb av legen og et jævla navsystem har jeg slitt i mange år bare for å overleve.. jeg er sjuk og har ikke krefte til å takle dritten til nav når det gjelder penger for å overleve.. det finne noen jævelfolk som ikke sku fått jobb i det offentlige.. skal politiannmelde saken når jeg er ferdig med klagebrevet, hu dama burde miste jobben ellers mister jeg hue.. de har dessuten trekt meg over 250 000 og ga meg 50 tusen i tilbakebetaling.. rettferdig not.. når jeg må punge ut flere hundre tusen fordi jeg har hatt krisebolig da jeg har sagt jeg trengte kommunalbolig i 3 år mens jeg har flytta rundt som også har kosta meg flesk så har over 70 000 i privatgjeld da nav faen vrir seg unna alt av kostdnader og hjelp ang flyttigene og mere også... ansvarsløst.. så nå sitter jeg her sult og sint og virkelig håper noen bomber nav så de som jobber der kan føle hvordan det er å være skada og utsatt.. Anonym poster: f5420eba770bdb69992274f02aaa8a6d
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2013 #24 Skrevet 1. juni 2013 http://www.nav.no/Familie/Svangerskap,+f%C3%B8dsel+og+adopsjon/FedrekvoteStår svart på hvitt på Navs side, og er således tilgjengelig for enhver idiot som trenger informasjonen. Trenger ikke å være Mensa-medlem for å finne ut av at man må søke før mors siste stønadsdag. Men klart det er bedre å skylde på andre enn å innse at man selv har gjort en feil.Dersom alle som ikke har undersøkt rettighetene sine, eller glemt å søke om noe, skulle ha skyldt på Navs ansatte, og dermed fått gjennomslag, så hadde det slått fot under hele velferdsstaten.Ta nå litt ansvar for deres eget liv da!(og nei, jeg jobber ikke på Nav) Signerer denne. Man plikter selv å sette seg inn i de rettighetene man er så heldig å ha her til lands. Og det skulle faktisk bare mangle. Men selv det er for mye for enkelte...tragisk! Anonym poster: f65714eda490fe54a03d2563fc813ab2
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2013 #25 Skrevet 1. juni 2013 Det er pokker så sant.. Gått på nav i snart 7 år og har blitt møtt med dritt vær jævla gang.. og no sitter jeg her uten penger eller mat og må vel vente til tirsdag da har det gått 5 dager hvor jeg ikke har hatt mat da jeg leverte en søknad onsdag etter jeg var der tirsdag og fredag hadde jeg ennå ikke fått penger og prukt opp siste hundrelappen jeg hadde.. egentlig har jeg rett på ufør men pga dårlig jobb av legen og et jævla navsystem har jeg slitt i mange år bare for å overleve.. jeg er sjuk og har ikke krefte til å takle dritten til nav når det gjelder penger for å overleve.. det finne noen jævelfolk som ikke sku fått jobb i det offentlige.. skal politiannmelde saken når jeg er ferdig med klagebrevet, hu dama burde miste jobben ellers mister jeg hue.. de har dessuten trekt meg over 250 000 og ga meg 50 tusen i tilbakebetaling.. rettferdig not.. når jeg må punge ut flere hundre tusen fordi jeg har hatt krisebolig da jeg har sagt jeg trengte kommunalbolig i 3 år mens jeg har flytta rundt som også har kosta meg flesk så har over 70 000 i privatgjeld da nav faen vrir seg unna alt av kostdnader og hjelp ang flyttigene og mere også... ansvarsløst.. så nå sitter jeg her sult og sint og virkelig håper noen bomber nav så de som jobber der kan føle hvordan det er å være skada og utsatt.. Anonym poster: f5420eba770bdb69992274f02aaa8a6d Jeg tror du legger all skyld på andre enn deg selv HI. Beklager men dette virker umodent, innlegg for innlegg. Du har ikke modnet det spøtt siden 2010!!! Voks opp og ta ansvar. Anonym poster: a762b189b9992a68681d33a380ddf831
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå