Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor ofte dere lar baby bade i syden og om dere lar de bade?

Aldri reist me baby før så i år blir første så vi gleder oss men litt usikker kor ofte vi ska la hun bade og kor lenge om gangen. VI ska til Mallorxa i august da:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var i Sør-Europa da babyen var nesten 3 måneder, og vi bare måtte ta ham med ut i bassenget fordi det var alt for varmt i lufta - jeg var redd han skulle bli overopphetet.

Det gikk kjempefint, vi badet hver dag i en uke, i ca. 20 minutter om gangen.

Skrevet

Heia :)

Vi va på bryllupsreisa ifjor med gutten våres som da va 8 mnd :) Va i Hellas og d gikk knallbra! Hadde på han sånn uv-drakt og han elska å bade både i basseng og havet ;) Satt mye på stranda under parasoll og måkka i sand og lekte, med avbrekk ute i bølgan ;) Smurte solkrem ofte og brukte hele tia sånn tørkle eller solhatt + solbrilla (men dem tok han ofte av da)

Kos dåkker masse, masse :) litt misunnelig på dåkker egentlig, vil å til syden :P Men lillemor e bare 3 uker så orske ikke i år ;)

Skrevet

Vi gleder oss veldig:D Vi tenkte vi skulle kjøpe sånn hun kan sitte oppi så blir det litt skygge på henne ute i bassenget. Her hjemme ska jo de ikke bade vis det ikke er varmebasseng har eg hørt.

Tenker det blir varmt der nee for hun og så tenkte at det hjelper å la henne bade litt

Etter all regnet i sommer, hvertfall her i bergen så er det deilig å det å se frem til:D

Takker veldig for svar.

Tok dere me bilsete til babyen deres? Tenker vis vi ska ta taxi eller noe sånt så er det ikke greit å ha henne på fanget.

Tips til ka eg må huske å ta me? Føler det er så mye mer å tenke over no når vi har henne med=)

Skrevet

Vi tok ikke med bilsete, for vi leide bil med bilsete der nede...

Ta med bleier, det er kjempedyrt de fleste steder i utlandet. Ellers kan det lønne seg å ta det viktigste til babyen i håndbagasjen, i tilfelle kofferten blir borte (ja, jeg snakker av erfaring).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...