Gå til innhold

WhiteLily, ville du se på meg?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, skriver et eget innlegg, siden det ble litt rotete i den tråden

Det jeg lurer på er om du kan se graviditet på meg, og evt kjønn.

Vil gjerne vite dersom du ser noe ang kjærlighet, jobb, økonomi, osv.

Gjerne litt generelt:)

030287

Takk på forhånd:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har en liten tass som våknet og skal ha litt pupp her, men skal se på deg så fort han har sovnet igjen ;)

lurt med egen tråd forresten, lettere sånn :)

tror du kjærsten får seg jobb her vi bor, eller blir det pendling?

050774

straks tilbake, klem!

Skrevet

Det går fint:) Blir spennende å se hva du får opp:)

Føler han får jobb der dere bor. Mulig han får en times kjøretur hver vei, men ikke lenger:)

Eller er det dette han har nå?

Skrevet

hei igjen,

ble litt mye her med ungene idag så fikk ikke rota frem kortene før nå :)

har ikke brukt de så mye det siste halve året så føler meg veldig rusten, så ta alt med en klype salt :)

får graviditet på deg neste sommer, vet ikke helt om du er prøver enda, men det kan ligge en liten mulighet oktober også nå om du er prøver allerede :) får inn gutt på deg, men også en jente, så tror det kan komme to tette på deg :)

får inn mye aktivitet og følelser i kjærlighetslivet ditt, men også valg og tilfeldighet du ikke rår over, så vær åpen og ærlig og husk å se det gode i ting. vet ikke helt hva det betyr, men det datt inn i hodet mitt ..

når jeg la på jobb og økonomi så fikk jeg klart frem at du skal utnytte talentet ditt, føler litt at du ikke har blomstret helt innen ditt felt og at du er litt redd for å hoppe helt ut av din egen skygge.. det kommer masse muligheter fremover og du bør ta tak i det som kommer. økonomien vokser med deg.

generelt fikk jeg inn en sterk mannsperson rundt deg som du kanskje kan være litt i skyggen av.. får inn at du drømmer litt og ikke helt føler du kan nå det du vil, du gjemmer deg litt og dømmer degselv til tider litt for hardt.. prøv å finne en balanse i det hele, den er innen rekkevidde og vil skape så mye glede i hverdagen din. sett degselv på dagsorden NÅ!

oi, ble mye det her, vet ikke helt om det passer hehe for ordene tok litt over her, i tillegg så er jeg rusten som sagt og her er det mye energier inne å trekker i meg hehe men håper jeg ikke er helt på bærtur :P

ha en fin fin kveld!

klem

Skrevet

Tusen takk for at du tok deg tid:)

Vi prøver nå, så håper det skjer noe før sommeren igjen:) Har vært prøvere i over 2 år. Var gravid i fjor, men mistet uke 6.

Kan du se om det er noe i veien med meg? Om det er noe som kan hjelpe meg?

Mye som stemmer i det du skriver;)

Klem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...