Frøken85 *ny bakt mamma* Skrevet 28. juli 2010 #1 Skrevet 28. juli 2010 Hei... Jeg vil gjerne møte nye trille-venninner Jeg er en jente på 25 år bor i Rygge. Lurer på om det er noen i nærheten her som er i samme situasjon som meg? kanskje vi kunne møttes en dag og tatt en "kaffe" Jeg er selv 6+5, har ikke fortalt til annet enn familie (og noen på jobben) og skriker egentlig etter å fortelle det til noen.. og ikke minst snakke om det.. Gi ett pip da vell
mummitrollet <3 Skrevet 28. juli 2010 #2 Skrevet 28. juli 2010 Er fra østfold jeg! Men har termin 25. feb! Ikke no mars-barn med mindre jeg går over termin
Theaen Skrevet 28. juli 2010 #3 Skrevet 28. juli 2010 Hei:-) Jeg er 27 år og har også termin i mars. Skulle gjerne møtes for en "kaffe" , men har blitt i veldig dårlig form pga gravidteten og er bare sengeliggende. Huff.... Men om formen blir bedre, så hadde det vært arti å møtes:-) Her er det bare foreldrene til min samboer som vet det. Jeg har drøyet med å si noe, pga at jeg er redd for at noe skal gå galt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå