Gå til innhold

press der nedentil..normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei,

er det noen av dere som har press der nede aksom? er i uke 38 og har kjennt litt nedpress de siste ukene, men i går å i dag kjenner jeg en enorm press på beine over vagina..må dessuten veldig ofte på do, er kvalm. dette er mitt andre barn, hadde det ikke slik med førstemann...JM sa at hodet hadde festet seg, men slimproppen er ikke gått så er litt usikker på om det er fødsel, synes magen har sunket en del...

er det flere som kjenner det presset??:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det presset kjenne jeg godt til ja. har det likedan. merka ikke noe sånt med førstemann, men med nr to og med denne kjenner jeg det mye.

Skrevet

okei:)

men det er bra at det er normalt da at det ikke bare er jeg som hare det slik. har hadt det "presset" i mange uker nå, men i det siste har det blitt kjempe inntenst, i hvertfall de to sisste dagene...

Skrevet

jeg har veldig mye sånn press. og det er veldig vondt nedentil. føler det liksom sitter i skjeden. Det er sånn "blå merke" vondt.

Jeg var på sykehuset en kveld fordi jeg følte så mye press, men de sa bare at det er modningssmerter og at den lille hadde snudd seg med hodet ned. Jeg er i uke 31+3. men har hatt disse smertene i 2-3 uker.

Kan ikke huske at jeg hadde slike smerter forige/første gang jeg var gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...